מערכת COL | יום ח' כסלו ה׳תשס״ט 05.12.2008

גני תקווה התאחדה בעצרת זיכרון במעמד שר הדתות

עצרת התעוררות רבתי לשלוחים הרב גבריאל ורבקה הולצברג הי"ד נערכה בגני תקווה בנוכחות שר הדתות הרב יצחק כהן, הרב המקומי הרב יחיאל ברזילי, ראש המועצת גני תקווה אבישי לוין, ואישי ציבור נוספים ■ את הנאום המרגש נשא הרב בן-ציון ירוסלבסקי מקרית מלאכי בן הדוד של הרבנית ריבקי הולצברג הי"ד. שר הדתות הביא את רגשותיו ממסירות נפשם של השלוחים הי"ד  לסיפור המלא
גני תקווה התאחדה בעצרת זיכרון במעמד שר הדתות
(צילום: דרורי בקאל)
עצרת התעוררות רבתי לשלוחים הרב גבריאל ורבקה הולצברג הי"ד נערכה בגני תקווה בנוכחות שר הדתות הרב יצחק כהן, הרב המקומי הרב יחיאל ברזילי, ראש המועצת גני תקווה אבישי לוין, ואישי ציבור נוספים.

את הנאום המרגש נשא הרב בן-ציון ירוסלבסקי מקרית מלאכי בן הדוד של הרבנית ריבקי הולצברג הי"ד. שר הדתות הביא את רגשותיו ממסירות נפשם של השלוחים הי"ד.

ראש המועצה אבישי לוין העלה על נס את תנועת חב"ד ואת חשיבותה כשגרירות עם ישראל על פני הגלובוס. את האירוע הנחה הרב גרשון שנור מנהל בית חב"ד בגני תקווה.

הרב שניאור וילהלם שליח בגני תקווה הציע שורה של החלטות טובות שהציבור הרחב יקח על עצמו האירוע נחתם עם תפילת "קל מלא רחמים" ע"י חזן צבאי.

סיפור מרגש במיוחד סופר באירוע על היכרות אישי של היהלומן רונן פוזיילוב עם הרב גבי ורבקה הי"ד ועל הדאגה המיוחדת שלהם למזון כשר עבור יהודים ובניית המקווה שהוקם במומבי במאמצים רבים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.