מערכת COL | יום ח' כסלו ה׳תשס״ט 05.12.2008

בנות הסמינר בצפת מציגות: "נושא הפכים"

בימים אלו הולכות ונשלמות ההכנות האחרונות להפקת הענק. גם השנה, סמינר 'בית חנה' בצפת מעלה על הבמה מופע איכותי מיוחד. "נושא הפכים"- חסיד צריך לשאת הפכים בו זמנית. ■ מיטב הכישרונות, רמה מקצועית גבוהה ותכנים חסידיים עמוקים יצרו למופע מוניטין רב ■ עוד לא מאוחר מלהנות לסיפור המלא המופע היה אמור להיערך ביום שני הקרוב ונדחה ליום ראשון י"ז בכסלו
בנות הסמינר בצפת מציגות:

זר לו יקלע בימים (ולילות) אלו לסמינר 'בית חנה' בצפת יעמוד משתאה נוכח מראה עיניו. משעות הצהריים המאוחרות ועד הבוקר שלמחרת עמלות בנות הסמינר ללא הפסקה על הפקת המופע השנתי של הסמינר- הפרודקשן. אך עם הכל נושאים את ההפכים, לימודים וחזרות.

כידוע, מעלה סמינר 'בית חנה' זו השנה ה-14 ברציפות את המופע המסורתי בו מבטאות בנות הסמינר את כשרונותיהן המגוונים, החל בכתיבה, נגינה ובימוי, וכלה בריקוד, שירה ודרמה, דרך כמובן הפקת וארגון כל הפרטים הקטנים. בהכנה נוטלות חלק כל בנות הסמינר, חו"לניקיות וישראליות גם יחד, מתוך שיתוף פעולה והפריה הדדית. הבנות מפיקות את המופע בכוחות עצמן והתוצאה לא מאכזבת! הרמה המקצועית של המופע הינה גבוהה ביותר.

לא לשווא יצא לו, לפרודקשן של צפת, מוניטין כה רב. הייחודיות המאפיינת את התהליך הנפלא והתוצר המרשים היא התכנים החסידיים העמוקים של המופע והרוח החסידית והצנועה שמלווה את ההכנות והחזרות כולן.

השנה מתמקד המופע על הנושא העמוק של נשיאת ההפכים, חסיד צריך לשאת בו זמנית הפכים, מצד אחד גאווה ומצדו השני, ענוה. מצד אחד עבודה עם עצמו ומצד שני- עבודה עם הזולת.

מצד אחד אנו חיים בחיים של גלות כ"כ קשה ואיומה. ומצד שני- אנו רק צריכים לפקוח את העינייפ ולראות את הגאולה בפתח.

המופע היה אמור להיערך ביום שני הקרוב ונדחה ליום ראשון י"ז בכסלו

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.