מערכת COL | יום ח' כסלו ה׳תשס״ט 05.12.2008

המטפלת מבית חב"ד: המחבלים היכו את מוישי ● וידאו

סנדרה סמואל, המטפלת ההודית שהצילה את הפעוט משה (מוישי) הולצברג מהתופת בבית חב"ד במומבאי, אמרה אמש (יום ה') בראיון לרשת החדשות CNN כי היא אינה רואה את עצמה כגיבורה, ומתחרטת שלא עשתה יותר למען הרב גבריאל הולצברג ורעייתו רבקה, הוריו של מוישי בן השנתיים. היא סיפרה כי על גבו של מוישי היו סימנים שמראים כי המחבלים הכו אותו בחוזקה והיא מעריכה שגם הוא איבד את ההכרה לזמן מה  לצפייה בראיון ל-CNN 
המטפלת מבית חב
סנדרה ומוישי. במטוס בדרך לישראל ● צילום: שמואל בן צבי, COL

YNET

סנדרה סמואל, המטפלת ההודית שהצילה את הפעוט משה (מוישי) הולצברג מהתופת בבית חב"ד במומבאי, אמרה אמש (יום ה') בראיון לרשת החדשות CNN כי היא אינה רואה את עצמה כגיבורה, ומתחרטת שלא עשתה יותר למען הרב גבריאל הולצברג ורעייתו רבקה, הוריו של מוישי בן השנתיים. 

"אפילו עכשיו, אני מאמינה שהייתי צריכה להניח את מוישי במקום מבטחים ולעשות משהו למען הרב ואשתו", סיפרה סנדרה, המתגוררת כעת בישראל. בטבח בבית חב"ד נהרגו שישה בני אדם, וסנדרה ומוישי היו בין הבודדים שנמלטו מהמחבלים.

סנדרה סיפרה גם על רגעי הפחד: "ראיתי את אחד המחבלים. הוא ירה לעברי, הוא ירה בי". לאחר מכן, סיפרה, היא טרקה את הדלת והתחבאה במחסן בקומה הראשונה. במהלך הלילה שבין יום רביעי לחמישי, בעוד פיצוצים ויריות הרעידו את קירות הבית, היא ניסתה לשווא ליצור קשר עם הרב ורעייתו, ששהו בקומה השנייה. 

בבשעות הצהריים ביום חמישי, שמעה את הפעוט מוישי קורא לה ומצאה אותו בוכה ועומד לצד הוריו, ששכבו ללא הכרה, אך נראה שהיו עדיין בחיים. סנדרה סיפרה כי על גבו של מוישי היו סימנים שמראים כי המחבלים הכו אותו בחוזקה והיא מעריכה שגם הוא איבד את ההכרה לזמן מה. 

"התינוק הזה חשוב לי ויקר לי, לכן לא חשבתי על כלום - פשוט הרמתי אותו ופתחתי בריצה", הוסיפה. "שמעתי יריות, לא אחת או שניים, אלא 20 בכל פעם. גם אני אמא, הרמתי אותו וברחנו. מי חושב על המוות כשיש תינוק קטן בחדר?".סנדרה סיפרה כי מוישי ממשיך לשאול על אמו רבקה, אך הוא מתחיל לשחק שוב, כשהיא נמצאת לצדו. "אשאר בישראל כל עוד הוא זקוק לי. אומרים שזה חשוב שאהיה כאן. אני רק רוצה לטפל בילד". 







An act of selfless courage





Boy had 'special bond' with mom





Mumbai nanny describes escape

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.