מערכת COL | יום ז' כסלו ה׳תשס״ט 04.12.2008

ארוע זכרון מיוחד: ממומבאיי עד חולון

בית חב"ד חולון בשיתוף עם רשת קהילה ופנאי ועיריית חולון הכריזו על ארוע זכרון מיוחד שייערך לזכרם של הנרצחים בפיגוע המחריד במומבאיי, ביום שישי הקרוב, במרכז הקהילתי בן-גוריון ■ העובדה כי בית חב"ד היה במוקד התקיפה מוכיחה את כוונתם הזדונית של כוחות הטרור לפגוע באווירה המיוחדת הזו ולהילחם בכל מה שמייצג בית חב"ד: שלום, אהבה, ואחדות ■ בהתאם לכך, הוחלט כאמור, לקיים ארוע זכרון מיוחד - קבלת שבת עם חב"ד: ממומובאיי עד חולון, שימשיך את המסורת הנפלאה הזו של רבקי וגבי הי"ד לסיפור המלא
ארוע זכרון מיוחד: ממומבאיי עד חולון
בית חב"ד חולון בשיתוף עם רשת קהילה ופנאי ועיריית חולון הכריזו על ארוע זכרון מיוחד שייערך לזכרם של הנרצחים בפיגוע המחריד במומבאיי, ביום שישי הקרוב, במרכז הקהילתי בן-גוריון.

בסוף השבוע שעבר נרצחו באכזריות שליחי הרבי מליובאוויטש ומנהלי בית חב"ד במומבאיי - הרב גבי ורבקי הולצברג הי"ד, יחד עם אורחיהם בבית חב"ד.

העובדה כי בית חב"ד היה במוקד התקיפה מוכיחה את כוונתם הזדונית של כוחות הטרור לפגוע באווירה המיוחדת הזו ולהילחם בכל מה שמייצג בית חב"ד: שלום, אהבה, ואחדות.

בהתאם לכך, הוחלט כאמור, לקיים ארוע זכרון מיוחד - קבלת שבת עם חב"ד: ממומובאיי עד חולון, שימשיך את המסורת הנפלאה הזו של רבקי וגבי הי"ד באהבה ללא גבולות ונתינה אין-סופית לכל יהודי ואת האוירה היחודית סביב שולחן שבת בבית חב"ד.

כאמור, ביום שישי הקרוב, ח' כסלו, 05.12.08 בשעה 15:00, ייערך הטקס במרכז הקהילתי בן-גוריון, רח' קרסל 6, חולון (צמוד לנופשונית), במהלכו נדליק נרות שבת, נברך על היין, נשיר שירי שבת ושמחה ונתאחד יחד לזכרם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.