מערכת COL | יום ז' כסלו ה׳תשס״ט 04.12.2008

עכשיו בחנויות: "אלבום חב"ד באה"ק"

"אלבום חב"ד באה"ק" הגיע סוף סוף לחנויות והוא נמכר לציבור הרחב, האלבום החדש הינו בן 300 עמודים והוא יוצא על ידי אגודת חסידי חב"ד באה"ק בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב בפורמט גדול ומרהיב יחד עם קופסא מהודרת ■ לצד התמונות של אלפי המוסדות בישראל המופיעים באלבום וממחישים את העוצמה האדירה של פריסת המוסדות בכל רחבי הארץ, מופיעים מאמרים מרתקים שנכתבו על ידי רבנים ועסקנים עבור האלבום לסיפור המלא
עכשיו בחנויות:

"אלבום חב"ד באה"ק" הגיע סוף סוף לחנויות והוא נמכר לציבור הרחב, האלבום החדש הינו בן 300 עמודים והוא יוצא על ידי אגודת חסידי חב"ד באה"ק בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב בפורמט גדול ומרהיב יחד עם קופסא מהודרת.

לצד התמונות של אלפי המוסדות בישראל המופיעים באלבום וממחישים את העוצמה האדירה של פריסת המוסדות בכל רחבי הארץ, מופיעים מאמרים מרתקים שנכתבו על ידי רבנים ועסקנים עבור האלבום. ביניהם ניתן למצוא את מאמרו של הרב מרדכי אשכנזי רבו של כפר חב"ד המספר על ימי ילדותו בבית הכנסת נחלת בנימין בתל אביב ו'הציור' הייחודי של בית הכנסת החב"די.

מאמרו של הרב יצחק יהודא ירוסלבסקי מזכיר בי"ד רבני חב"ד המספר את סיפור ההקמה של בית דין רבני חב"ד בארץ, ההתמודדויות עימם התמודדו חברי הבי"ד במשך השנים והעידודים והברכות מהרבי שקיבלו חבריו, הרב חנניה יוסף אייזנבאך ר"י תו"ת בבני ברק שבסגנון כתיבתו הייחודי מגלה במאמרו על התייחסויות שזכה לקבל באופן פרטי מהרבי על צורת הלימוד בישיבות תומכי תמימים לדורותיהם.

המחנך הוותיק הרב נפתלי רוט מנהל המרכז החינוכי חסידותי פורס מאמר מרתק בנושא החינוך במשנת הרבי ואילו הרב שמואל חפר יו"ר מוסדות בית רבקה משתף במאמרו את הקוראים עם הקשיים הרבים של הקמת "ממלכת הנשים" בישראל עד לפריחה העל טבעית של מוסדות חב"ד לבנות כיום.

כל אלו מופיעים לצד מאמרים נוספים ומלאי עניין המופיעים גם הם באלבום. בפתח האלבום מופיע מבוא מקיף של תולדות חב"ד בארץ ישראל מאז אדמו"ר הזקן ועד ימינו לצד תמונות ארכיוניות מימי הבראשית של הקמת מוסדות חב"ד בארץ.

התמונות הללו נאספו מארכיונים שונים והממחישים את הפריחה המהירה והבלתי נתפסת של חב"ד בארץ הקודש. "אין ספק כי התחושה העוצמתית שמשדר האלבום יש בה קידוש שם הרבי ושם חב"ד, וכל מוסד, בית חב"ד, בית כנסת חב"ד, ובית חב"די  צריכים שיחזיקו אצלם אלבום יחודי זה, והוא מתאים עד מאוד כמתנה לאישי ציבור וידידי חב"ד", אומרים באגודת חסידי חב"ד.

הפצה ראשית: 03-9606120

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.