מערכת COL | יום ה' כסלו ה׳תשס״ט 02.12.2008

נציגות חב"דית בהלווית הנרצחת יוכבד אורפז הי"ד

בבית העלמין ירקון ליוו המונים למנוחות את הנרצחת בבית חב"ד במומביי גב' יוכבד אורפז הי"ד, לצד בני משפחה וידידים, נכחה במקום גם נציגות חב"דית שמסרה תנחומים למשפחה בשם חב"ד ■ הרב מנחם קוטנר מנהל מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור המסייע למשפחה מאז הרצח נשא דברי הספד בשם חב"ד והביע את תנחומיו למשפחה, ובין דבריו אמר: "בשם מרכז צעירי אגודת חב"ד אני מבקש להושיט לכם משפחת אורפז היקרים יד מחבקת ואוהבת, ישבתי בביתכם שמעתי על מידותיה הטובות של אימא, ועל מעשיה הטובים, כעת עליכם להמשיך בדרכה לעילוי נשמתה" לסיפור המלא
נציגות חב

בבית העלמין ירקון ליוו המונים למנוחות את הנרצחת בבית חב"ד במומביי גב' יוכבד אורפז הי"ד, לצד בני משפחה וידידים, נכחה במקום גם נציגות חב"דית שמסרה תנחומים למשפחה בשם חב"ד.

אבי, בנה של יוכבד הי"ד נפרד מאימו בדרכה האחרונה כשלראשו כיפה כחולה מעוטרת בכיתוב "בית חב"ד מומביי". אבי סיפר בהתרגשות לרב מנחם קוטנר מצעירי חב"ד כי את הכיפה הוא מצא בתיק של אימו שהגיע יחד איתה מהודו.

המונים רבים התכנסו בבית העלמין ירקון על מנת ללוות את יוכבד בדרכה האחרונה, הנאספים לא נותרו אדישים למשמע דברי ההספד המרגשים של בני המשפחה ובמיוחד של נכדיה הקטנים המתקשים להיפרד מסבתם האהובה. סגן שר החוץ מגלי והבה ייצג את ממשלת ישראל.

הרב מנחם קוטנר מנהל מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור המסייע למשפחה מאז הרצח נשא דברי הספד בשם חב"ד והביע את תנחומיו למשפחה, ובין דבריו אמר:

"בשעה קשה זו קשה לדבר, הלב ממאן לעכל, המוח שואל שאלות ואנו נותרים ללא מענה, אך יחד עם זאת יש בנו אמונה גדולה ויוקדת, להמשיך להביא אור לעולם.

בשם מרכז צעירי אגודת חב"ד אני מבקש להושיט לכם משפחת אורפז היקרים יד מחבקת ואוהבת, ישבתי בביתכם שמעתי על מידותיה הטובות של אימא, ועל מעשיה הטובים, כעת עליכם להמשיך בדרכה לעילוי נשמתה.

יוכבד התארחה בבית חב"ד היא חוותה שם רגעים יפים של אירוח חם ואהבת ישראל. יוכבד נרצחה בבית חב"ד דמה התערבב בדמם של שליחי חב"ד. מהיום אתם המשפחה שלנו -  משפחת חב"ד. הטרור שמכה בנו בכל פינה בעולם מסמל את כוחות הרשע והרוע שבעולם, הם אינם בוחלים בכל אמצעי ובכל מטרה, גם עם זה כרוך בחילול מקום קדוש כבית חב"ד מקום של תורה תפילה ומעשים טובים.

אך אנו שליחי חב"ד תפקידנו להגביר את כח האור בעולם, נוסיף בתורה תפילה ומעשים טובים. נקרב כל יהודי באשר הוא ללא הבדלים ומחיצות, נמשיך ללא לאות, לעיתים מתוך מסירות נפש ממש לדאוג לכל יהודי ובכל פינה בעולם. אנו מעבירים מסר חד משמעי לכל העולם כי נוסיף ונגביר את כח האור בתקווה ובתפילה לבורא עולם כי האור ינצח!".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.