מערכת COL | יום ה' כסלו ה׳תשס״ט 02.12.2008

קיימו מצוה לע"נ הנרצחים ושילחו לחבריכם

באתר 'חב"ד.אורג נרתמו' למשימת הנצחת זכרם של ההרוגים בפיגוע הטרור בבית-חב"ד ■ בדף מיוחד בעברית ובאנגלית שכותרתו "הוסיפו במעשים טובים לזכר הנרצחים במומבאי" קוראים לכל יהודי להוסיף מצוה לעילוי נשמת ההרוגים  כולנו מצטרפים גולשי COL בעולם מצטרפים ליוזמת ההנצחה
קיימו מצוה לע
מאת כתב COL

"בכל יום אלמד שעה אחת של תורה" כותב ג'ואל קירשטיין. "אדליק נרות שבת בזמן" כותבת קרי אייזיקסון. "אלמד את משניות קידושין וכתובות" כותב יוסי ליטוואק. ואלו הם רק שלושה מתוך קרוב לאלף אנשים שהתחייבו בשעות האחרונות לקיים מצווה לעילוי נשמת הנרצחים במומבאי שבהודו.

מאז שהתקבלה הידיעה המדאיגה על כך שהשליח במומבאי לא יצר קשר עם משפחתו לאחר הפיגוע, ועד הרגע המחריד בו נודע כי הרב הולצברג, אשתו ויהודים נוספים ששהו בבית חב"ד נרצחו על-ידי המחבלים הארורים, הפגין עם ישראל אחדות יוצאת מן הכלל. המחיצות השגרתיות בין חוג לחוג, בין יהודים שומרי תורה ומצוות ובין אלו המגדירים עצמם "לא דתיים" נעלמו ואינם.

באתר 'חב"ד.אורג' נרתמו למשימה החשובה: להנציח כיאות את זכרם של ההרוגים בפיגוע הטירור הרצחני. בדף מיוחד בעברית ובאנגלית , שכותרתו "הוסיפו במעשים טובים לזכר הנרצחים במומבאי" קוראים לכל יהודי להוסיף מצוה לעילוי נשמת ההרוגים.

"הקדישו מצוה לעילוי נשמתם" נכתב באתר. "הרב גבי ורבקה הקדישו את חייהם למען תורת ישראל, כעת אנו יכולים להמשיך את חייהם באמצעות הוספה במצוות ובמעשים טובים לעילוי נשמתם. לא ניתן למחבלים המרצחים להשבית את מפעל חייהם של השלוחים במומבאי. נמשיך ונאיר את העולם במצוות ובמעשים טובים".

"אנא, הקדישו דקה מזמנכם כדי לבחור מצוה אותה תקיימו לעילוי נשמת הרב גבי, רבקה, וכל הנרצחים שמתו על קידוש השם, ה' יקום דמם". האתר מציע רשימה של מצוות מהם ניתן לבחור.

"מתקבלות תגובות מרגשות רבות באתר" אמר גורם בחב"ד.אורג בשיחה עם COL. "יהודים ולא יהודים כאחד שהסיפור נגע לליבם מתחייבים לעשות מעשה טוב לעילוי נשמת הנרצחים. מי יתן ומעשים טובים אלו ימהרו את ביאת המשיח בקרוב ממש".

כולנו מצטרפים ליוזמה - לחצו כאן

ל-COL נודע כי בשעות הקרובות יישלח דוא"ל רב-תפוצה למאות אלפי המנויים של האתר המעודד אותם להוסיף במעשים טובים. "מאוד נשמח אם גולשי COL ישלחו דוא"ל לחבריהם ויעודדו אותם לקבל על עצמם מצוה" אמרו בחב"ד.אורג.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.