מערכת COL | יום כ"ז חשוון ה׳תשס״ט 25.11.2008

קבוצת בנות חב"ד לניו-יורק: חובה לטוס יחד

מאירגון קבוצת בנות חב"ד לניו יורק בהנהלת הרב אהרן אליעזר צייטלין נמסר כי "השנה לא תתאפשר הצטרפות לקבוצתינו רק בניו יורק ואנו דורשים מכל נרשמת להתחייב לנסוע יחד איתנו גם בטיסה". מדוע? כל התשובות בכתבה מלאה  לסיפור המלא
קבוצת בנות חב
בנות חב"ד משתטחות על ציון הרבי בניו-יורק (ארכיון)

כתב COL

מאירגון קבוצת בנות חב"ד לניו יורק בהנהלת הרב אהרן אליעזר צייטלין נמסר כי "השנה לא תתאפשר הצטרפות לקבוצתינו רק בניו יורק ואנו דורשים מכל נרשמת להתחייב לנסוע יחד איתנו גם בטיסה".

בין-היתר, הסיבות הן:

* לא בכדי אנו מכונים בשם "קבוצה". והרי שאחד ממאפייני 'קבוצה' הוא תוכנית כוללת ומקיפה- החל מהיציאה מארה"ק, עבור בשהות שם, וכלה ברגע החזרה לארה"ק. פרט זה בשלימותו מתאפשר אך ורק אם כל המשתתפות טסות יחד באותה הטיסה. כך נפגשים בשדה-התעופה, לומדים ומתוועדים במשך הטיסה, מגיעים למקום וממשיכים ברצף את התוכנית (בלי להמתין לכל המאחרות בטיסותיהן השונות) וכל זה הוא באופן של "יחד" - קבוצה.

* כמו"כ היותנו "קבוצה" דורש מאיתנו לקחת אחריות מלאה על בת באופן מקסימלי. ואין באפשרותנו להיות אחראים למעשיה והסדריה של מי שלא טסה איתנו.

* לאחר מו"מ ממושך ומורכב, רכשנו בשלב הראשון כמות מסויימת של כרטיסים בטיסה הכי כדאית (מכל הבחינות) בתקווה ובציפייה למס' נוסעות זה לפחות. כאשר על כל ביטול כרטיס בודד יש לשלם סכום נכבד. במידה ונאפשר הצטרפות לקבוצה בלי טיסה איתנו, אנו עלולים להגיע למצב בו ניאלץ לשלם דמי ביטול כמות הכרטיסים להשלמת ההסכום שנרכש. ודמים אלו מסתכמים להון רב.

עוד מבהירים בארגון, "אנו מצידינו עשינו את המאמץ הכי גדול על-מנת להשיג את הכרטיסים הכי זולים (שיחד עם זה יענו על כל שאר הדרישות)".

* בנוסף יש מקום להדגיש שהסוכן התנה איתנו, שהוא מוכן לארגן את הנסיעה רק בתנאי שכולן רוכשות את הכרטיס עם הקבוצה. כי לא מוכן לקחת על עצמו את הסיכון הנ"ל.

* ידוע לנו על אפשרות לרכוש כרטיסי-טיסה מוזלים יותר מחברות שונות, אולם אז מדובר בכרטיסים בודדים ומתחלק בטיסות שונות ועמ"נ לארגן את כולן בקבוצה לא הסתדר מבחינתם לאפשר לנו מס' רב של מקומות (קבוצה) ולאחר מאמצים רבים עלתה בידינו טיסה זו כהזולה ביותר.

מפאת כל הסיבות הנ"ל (ועוד) באה ההחלטה כפי שהתפרסמה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.