מערכת COL | יום כ"ו חשוון ה׳תשס״ט 24.11.2008

צפת: קהילת חב"ד מאוחדת בתמיכה בראש העיר

מחר יתקיים בצפת הסיבוב השני בבחירות לראשות העיר. המתמודדים: ראש העיר המכהן ישי מיימון מול אילן שוחט. אם בסיבוב הבחירות הקודם היו כמה מחסידי חב"ד שפיזרו את תמיכתם בין מועמדים שונים, הפעם הקהילה כולה מאוחדת בתמיכתה בישי מיימון, ובחירתו תאפשר להם לסייע לקהילת חב"ד. בציבור החרדי בעיר שורר זעם על נציגי אגודת ישראל שהעבירו את תמיכתם למועמד הלא-דתי וההערכות מדברות על כך שיותר ממחצית ממצביעי ג' לא יישמעו לבקשת נציגיהם בעירייה ויצביעו בכל זאת למיימון, גם משום ששוחט הוא מועמד "קדימה" לסיפור המלא
צפת: קהילת חב
מאוחדים בתמיכה בראש העיר

כתב COL בצפת

מחר יתקיים בצפת הסיבוב השני בבחירות לראשות העיר. המתמודדים: ראש העיר המכהן ישי מיימון מול אילן שוחט.

אם בסיבוב הבחירות הקודם היו כמה מחסידי חב"ד שפיזרו את תמיכתם בין מועמדים שונים, הפעם הקהילה כולה מאוחדת בתמיכתה בישי מיימון, לא רק משום שמדובר באדם דתי, אלא גם משום שאילן שוחט, העדיף לצידו את נציגי אגודת ישראל ואילו מיימון נענה לכל דרישותיהם של נציגי חב"ד ר' משה אוחיון ור' יום טוב סבח ובחירתו תאפשר להם לסייע לקהילת חב"ד.

בציבור החרדי בעיר שורר זעם על נציגי אגודת ישראל שהעבירו את תמיכתם למועמד הלא-דתי וההערכות מדברות על כך שיותר ממחצית ממצביעי ג' לא יישמעו לבקשת נציגיהם בעירייה ויצביעו בכל זאת למיימון, גם משום ששוחט הוא מועמד "קדימה".

הקרב בין השניים, שנראה היה בתחילה כי יוכרע לטובת שוחט, הפך לקרב צמוד עם התגייסותם לטובת מיימון של שני המועמדים האחרים לראשות העיר, עודד המאירי ושוקי אוחנה, שזכו יחדיו לתמיכת כ-30% מהמצביעים. בסיבוב הראשון בחרו במיימון 36% ובשוחט 31%.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.