מערכת COL | יום כ"ה חשוון ה׳תשס״ט 23.11.2008

המושב המרכזי של הכינוס: גלריה ● כתבת וידאו

אלפי השלוחים מרחבי העולם השוהים בכינוס השלוחים השתתפו אמש (מוצאי-שבת) במושב המרכזי ■ הנואמים המרכזיים: הרב אברהם שם-טוב; יו"ר אגו"ח העולמית, הרב יוסף-יצחק אהרונוב; יו"ר אגו"ח בישראל; הרב בערל לאזר; רבה של רוסיה, הרב צבי גרינבלט; השליח מארגנטינה ■ צוות COL בכינוס מגיש: דיווח מלא, גלריית תמונות וכתבת וידאו מיוחדת לסיפור המלא   ● כינוס השלוחים ב-COL: הדיווחים, הגלריות, הוידאו
המושב המרכזי של הכינוס: גלריה ● כתבת וידאו
למעלה (מימין), הרבנים: גרינבלט, לאזר, אהרונוב ושם-טוב ● צילומים: מאיר דהן, צלם COL לכינוס

מאת שליח COL לכינוס

שעה קלה לאחר צאת השבת אלפי השלוחים התיישבו לסעודת 'מלווה-מלכה' באולם "וינגייט" במורד 'קינגסטון' בשכונת קראון-הייטס. ההחלטה על קיום הסעודה והמושב המרכזי באולם זה, נבעה מגידול בכמות השלוחים, כ"י. לאחר סעודת ה'מלווה-מלכה', נערך המושב המרכזי.

המושב, כמו שאר המושבים המרכזיים בכינוס, נפתח על-ידי סיו"ר ה'מרכז-לענייני-חינוך' ומי שעומד מאחורי ארגון הכינוס על כל פרטיו, הרב משה קוטלרסקי. בדבריו, שיתף את המשתתפים בכמות האדירה של שלוחים שנרשמים לאחר שנפתח הכינוס. "זה לא יקרה בשנה הבאה", הצהיר.

לאחר דבריו, נתן את ההנחיה לרב דניאל מוסקוביץ', שליח חב"ד בשיקגו שהנחה את האירוע, שהוקדש לשנת "הקהל". הרב מוסקוביץ', שילב את דברי ההנחיה בדבריו של הרבי על שנת "הקהל".

השליח לארגנטינה, הרב צבי גרינבלט, היה הנואם הראשון שהוזמן לשאת דברים. הוא סיפר על שנות "הקהל" אצל הרבי, כשהוא משלב בדבריו פנינים מחצרות-קודשינו.

הנואם הבא היה יו"ר 'אגודת-חסידי-חב"ד' העולמית הרב אברהם שם-טוב. בדבריו, דיבר על מבצע "הקהל" הגדול שיאורגן על-ידי אגו"ח העולמית.

לאחריו נשא דברים יו"ר 'אגודת-חסידי-חב"ד' בישראל הרב יוסף-יצחק אהרונוב. בנאומו, בחר הרב אהרונוב להתמקד על המצב הכלכלי הפוקד את העולם, ובתוכם את שלוחי חב"ד. "ההתכנסות שלנו כאן מוכיחה כי חב"ד ממשיכה לגדול ולהתפתח", אמר.

הנואם הבא היה רבה של רוסיה הרב בערל לאזר. מטבע הדברים, בחר גם הרב לאזר לדבר על המצב הכלכלי. הוא דיבר על ההתפתחות במוסדות בחבר-העמים והבטיח להביא עוד ועוד שלוחים גם השנה.

יו"ר ה'מרכז-לענייני-חינוך' שהיה אמור לשאת דברים נעדר מהאירוע עקב פטירת אחיו בערב שבת.

בתום מסכת הנאומים המרתקת, הוקרנו בפני המשתתפים מקבץ סרטונים שסיקרו את פעילות המל"ח במהלך השנה האחרונה.

לצפייה בכתבת וידאו - לחצו על כפתור ההפעלה

Kinus Hashluchim 2008: General Session from COLlive.com on Vimeo.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.