מערכת COL | יום כ"א חשוון ה׳תשס״ט 19.11.2008

קפריסין: ננעלה ועידת הדתות הבינלאומית

היום ננעלה במלון הילטון בניקוסיה ועידת הדתות הבינלאומית. בהשתתפות מאות מנהיגים דתיים יהודים נוצרים מוסלמים ועוד דתות מרחבי העולם. מידי שנה מתכנסת הועידה במקום אחר בעולם והשנה נבחרה קפריסין לארח את הועידה ■ את הועידה כיבדו ראשי הממשל בקפריסין ובראשם השליח והרב הראשי לקפריסין הרב אריה זאב רסקין שדיבר על התפילה ביהדות כבסיס לשלום בעולם. בדבריו הזכיר הרב גם את ענין שבע מצות בני נח, וחתם את דבריו בקריאה למנהיגי הדתות להתאחד ולגנות את פעולות הטרור בשם הדת לסיפור המלא
קפריסין: ננעלה ועידת הדתות הבינלאומית
היום ננעלה במלון הילטון בניקוסיה ועידת הדתות הבינלאומית. בהשתתפות מאות מנהיגים דתיים יהודים נוצרים מוסלמים ועוד דתות מרחבי העולם. מידי שנה מתכנסת הועידה במקום אחר בעולם והשנה נבחרה קפריסין לארח את הועידה.

את הועידה כיבדו ראשי הממשל בקפריסין ובראשם השליח והרב הראשי לקפריסין הרב אריה זאב רסקין שדיבר על התפילה ביהדות כבסיס לשלום בעולם. בדבריו הזכיר הרב גם את ענין שבע מצות בני נח. וחתם את דבריו בקריאה למנהיגי הדתות להתאחד ולגנות את פעולות הטרור בשם הדת.

עוד יצגו באירוע את הדת היהודית: הרב שאר ישוב כהן שליט"א רבה של חיפה, הרב דוד ברודמן רבה של סביון, הרב דוד רוזן מנכ"ל ארגון IJIC, מר עודד וינר מנכ"ל הרבנות הראשית לישראל, הרב ישראל זינגר מארה"ב, ושר הפנים מר מאיר שטרית.

במהלך הועידה שודר בערוצי טלויזיה ברחבי העולם וצפו בו מליוני בני אדם. צוות מרכז חב"ד בקפריסין דאג למשתתפים היהודים במהלך כל ימי הועידה למזון כשר למהדרין.








הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.