מערכת COL | יום כ' חשוון ה׳תשס״ט 18.11.2008

נחתם מסע בנות מכללת בית רבקה באוקראינה

אמש נחתם בהצלחה רבה, המסע לקברי רבותינו שבאוקראינה של כ-30 מבנות מכללת בית רבקה בכפר חב"ד ובצפת, הנמצאות בשליחות ■ המסע נפתח ביום ראשון י"ח חשוון בציונו של הבעש"ט הקדוש במז'יבוז, משם המשיכו הבנות לאניפולי, שם נמצאים קבריהם של המגיד ממעזריטש ורבי זושא מאניפולי. היום נחתם בהתוועדות מרגשת שנערכה בברדישב אצל השליחים בעיר ■ ביום השני י"ט חשוון נסעו הבנות לניעז'ין שם טמון האדמו"ר האמצעי, ומשם המשיכו אל האדיטש, אוהלו של האדמו"ר הזקן  לידיעה בהרחבה נשי ובנות חב"ד - המדור שלכן  
נחתם מסע בנות מכללת בית רבקה באוקראינה
אמש נחתם בהצלחה רבה, המסע לקברי רבותינו שבאוקראינה של כ-30 מבנות מכללת בית רבקה בכפר חב"ד ובצפת, הנמצאות בשליחות.

המסע החל בשבת מרוממת בבית הילדים "עלומים" בזיטומיר, בהנהלת הגב' מלכי בוקיעט, שאירח את הבנות בצורה נפלאה שהשאירה טעם של עוד. בשבת התוועדו הרב והרבנית וילהלם עם הבנות, ובמוצאי שבת נערך מלווה מלכה מפואר עם כל שליחות חב"ד זיטומיר. לאחר מכן ערכו הבנות סיור מעורר התפעלות בבית הילדים, ונהנו לראות את החשיבה והיחס החם שמשקיעים בילדים בכל פרט ופרט.

המסע נפתח ביום ראשון י"ח חשוון בציונו של הבעש"ט הקדוש במז'יבוז, משם המשיכו הבנות לאניפולי, שם נמצאים קבריהם של המגיד ממעזריטש ורבי זושא מאניפולי. היום נחתם בהתוועדות מרגשת שנערכה בברדישב אצל השליחים בעיר, משפחת טלר. לאחר ההתוועדות התפללו הבנות בקברו של רבי לוי יצחק מברדיטשב.
ביום השני י"ט חשוון נסעו הבנות לניעז'ין שם טמון האדמו"ר האמצעי, ומשם המשיכו אל האדיטש, אוהלו של האדמו"ר הזקן. המסע לווה בהתוועדיות, לימוד מאמרים, ניגונים ובאווירה וחיות חסידית. הבנות נפרדו זו מזו באיחולי הצלחה להמשך השליחות, ונצטרף גם אנו לאיחולים, שיזכו לראות פירות במעשיהם, וכן יתקבלו כל תפילותיהן ושנזכה בקרוב ממש להתגלות משיח צדקנו בבית מקדשנו במהרה בימנו, אמן.

תודתנו נתונה לבנות הנמצאות בשליחות בזיטומיר על הארגון המוצלח שתרם רבות להצלחת המסע.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.