מערכת COL | יום י"ח חשוון ה׳תשס״ט 16.11.2008

השלוחים אוספים פ"נים מתושבי הערים

בעוד מספר ימים, תיפתח בניו-יורק הוועידה השנתית של שלוחי חב"ד בעולם בהשתתפותם 2500 שלוחים מרחבי העולם, ובהם כשלוש מאות שלוחים מישראל. במהלך הוועידה, ינצלו השלוחים את ההזדמנות בכדי להתפלל על קברו של הרבי מליובאוויטש הממוקם בשכונת קווינס שבעיר, ולהעתיר תפילה על עם ישראל. בימים אלו, פונים השלוחים אל מקורבי ובאי בית חב"ד ומציעים להתפלל בעבורם לברכה והצלחה. ניתן להעביר בקשות פרטיות לתפילה במקום לידי בתי חב"ד בהקדם האפשרי  לידיעה בהרחבה
השלוחים אוספים פ
השלוחים מעתירים תפילה באוהל הק' (ארכיון: COL)

בעוד מספר ימים, תיפתח בניו-יורק הוועידה השנתית של שלוחי חב"ד בעולם בהשתתפותם 2500 שלוחים מרחבי העולם, ובהם כשלוש מאות שלוחים מישראל.

במשך חמישה ימים ישבו השלוחים הפזורים על פני כל הגלובוס וינסו להתמודד עם בעיות ושאלות הקשורות באופי הפעילות של השליחים. בין היתר יתקיימו גם דיונים וסדנאות המיועדות לתת פתרונות לעשייה בתחום החסד והעזרה דווקא עם הציבור הישראלי.

במהלך הוועידה, ינצלו השלוחים את ההזדמנות בכדי להתפלל על קברו של הרבי הממוקם בשכונת קווינס שבעיר, ולהעתיר תפילה על עם ישראל. אל המקום מגיעים מידי יום אלפי יהודים מכל רחבי העולם כדי להתפלל ולבקש בקשות עבור הזקוקים לכך.

בימים אלו, פונים השלוחים אל מקורבי ובאי בית חב"ד ומציעים להתפלל בעבורם לברכה והצלחה. ניתן להעביר בקשות פרטיות לתפילה במקום לידי בתי חב"ד בהקדם האפשרי, והשלוחים יבקשו ברכה עבור ציבור התושבים בקברו של הרבי מליובאוויטש.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.