מערכת COL | יום י"ז חשוון ה׳תשס״ט 15.11.2008

החנוכה יאיר אחרת עם המדריך החדש של "אלף"

לוח השנה מתקדם במהרה וחג החנוכה כבר באופק נראה. השלוחים עסוקים בתוכניות למסיבה ובקניית חנוכייה, והרשימה עוד ארוכה, ואירגון "אלף" נרתם למשימה ועושה את העבודה עבור השלוחים: חוברת מהודרת מעוצבת להפליא, ראשונה מסוגה, העוסקת בחג החנוכה – מהותו, הלכותיו ומנהגיו – בשפה קולחת ובהירה, מודפסת ומוכנה תגיע עד לפתח ביתך  לסיפור המלא
החנוכה יאיר אחרת עם המדריך החדש של

לוח השנה מתקדם במהרה וחג החנוכה כבר באופק נראה. השלוחים עסוקים בתוכניות למסיבה ובקניית חנוכייה, והרשימה עוד ארוכה, ואירגון "אלף" נרתם למשימה ועושה את העבודה עבור השלוחים:

חוברת מהודרת מעוצבת להפליא, ראשונה מסוגה, העוסקת בחג החנוכה – מהותו, הלכותיו ומנהגיו – בשפה קולחת ובהירה, מודפסת ומוכנה תגיע עד לפתח ביתך. החוברת כוללת גם הסבר על צום עשרה בטבת.

החוברת מתאימה לכל יהודי בכל מקום בו הוא נמצא: יהודי החבר בקהילה יהודית מסודרת, וזה שחי מחוץ לקהילה יהודית, יהודי השוהה בבית רפואה, מבוגר הנמצא בבית אבות, חייל המשרת בצבא וזה היושב בתא המאסר. בחוברת ישנה התייחסות לכל מצב והנחיות ברורות לקיום דיני ומנהגי החג גם בתנאים מגבילים. בחוברת גם הערות לצוות המוסד בו שוהה היהודי על מנת שיבין את מהות החג המתקרב ויסייע ליהודי לקיים את מצוות החג באופן הראוי ביותר.

כל רב יכול לקבל חוברת מיוחדת עבור קהילתו: הכריכה והעמוד האחורי של החוברת כולו יוקדשו לקהילה, לארגון או למוסד שלכם – בהם תוכלו להכניס כל תוכן ופרטים שתרצו כמו: שם מוסד או ארגון, לוגו, כתובת, מספרי טלפון ואתר אינטרנט, פרסומות או הקדשות של תומכים, תאריכים ואירועים מיוחדים ופרטים חשובים נוספים. (להזמנות מעל 100 חוברות)

בחוברת זו נתמקד בשתי שפות: אנגלית וגרמנית (אם יהיה ביקוש החוברת תודפס גם בשפות נוספות). את החוברת ניתן להזמין בדוא"ל: [email protected] 
עלות חוברת 0.5 יורו.

מספר החוברות מוגבל, כל הקודם זוכה!



הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.