מערכת COL | יום ט"ו חשוון ה׳תשס״ט 13.11.2008

חדש על המדף: כרך כ"ט ב"אגרות קודש" מהרבי

מה היתה תגובת הרבי למלחמת יום כיפור? מה יעץ הרבי לשיפור שלום בית? איך עודד הרבי את אלמנות ויתומי ארץ ישראל? - על כך ועוד, בכרך החדש של "אגרות קודש" כרך כט שהגיע לחנויות היום ■ האגרות של שנה זו דנות בהמון נושאים כלליים ופרטיים, כמפורט במפתחות שבסוף הכרך, וכן במבוא הערוך בטוב טעם בידי הרב שלום דובער לוין עורך סידרות אגרות רבותינו נשיאינו, והספרן הראשי בספריית אגורת חסידי חב"ד  לסיפור המלא מדף הספרים
חדש על המדף: כרך כ
לקראת כינוס השלוחים העולמי הממשמש ובא, יצא לאור הכרך הכ"ט של אגרות קודש מהרבי, והוא כולל את אגרות שנת תשל"ד, שנה מיוחדת במינה, השנה שבתחילתה היתה מלחמת יום הכיפורים בארץ הקודש, השנה שבה הכריז הרבי על חמשת המבצעים בהמשך למעשי הטרור ל"ע בארץ הקודש, מבצע תורה, תפילין מזוזה וצדקה ובית מלא ספרים, ובסופה גם מבצע נרות שבת קודש, פתח ישיבה גדולה במיאמי ביטש שבפלורידה, ייסד את המוסד "מכון חנה", ועוד.

כמו שנה זו, תשס"ט, היתה גם שנת תשל"ד שנת "הקהל", ואכן באגרות רבות שבכרך זה מתייחס הרבי לעניינה של מצות הקהל וההוראות ממנה בזמן הזה.

האגרות של שנה זו דנות בהמון נושאים כלליים ופרטיים, כמפורט במפתחות שבסוף הכרך, וכן במבוא הערוך בטוב טעם בידי הרב שלום דובער לוין, עורך סידרות אגרות רבותינו נשיאינו, והספרן הראשי בספריית אגורת חסידי חב"ד.

מלבד ענין שנת הקהל דנות האגרות שבכרך זה במלחמת יום הכיפורים, כולל עידוד החיילים הנלחמים והפצועים, עידוד האלמנות והיתומים, וכן בעניני המוסדות והמבצעים שנזכרו למעלה, יחד עם נושאים רבים אחרים. חלק חשוב מהאגרות והמענות נדפס כאן בפירסום ראשון.

את הספר ניתן להשיג בחנות קה"ת ובאתר www.kehot.com

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.