מערכת COL | יום י"ג חשוון ה׳תשס״ט 11.11.2008

בחירות בנחל'ה ● גלריה

הקלפיות בנחלת הר חב"ד, ממוקמות בבית ספר היסודי חב"ד ובחטיבת הביניים חב"ד. שני בתי הספר ממוקמים במתחם אחד, ובפתחו כבר משעות הקטנות של הלילה הוצבו דוכנים של המפלגות השונות, כאשר דוכן חב"ד הוא ללא ספק הגדול המרשים והמפואר מכולם ■ זמן קצר לאחר פתיחת הקלפיות, הגיע למקום ראש העירייה מר מוטי מלכה, והוא הביע את בטחונו בבחירתו ובכניסתם של שני נציגי חב"ד לעירייה  לסיפור המלאבחירות ב-COL: כל הדיווחים מההיערכות בקהילות חב"ד
בחירות בנחל'ה ● גלריה
נציגי חב"ד בעזרת השם
הקלפיות בנחלת הר חב"ד, ממוקמות בבית ספר היסודי חב"ד ובחטיבת הביניים חב"ד. שני בתי הספר ממוקמים במתחם אחד, ובפתחו כבר משעות הקטנות של הלילה הוצבו דוכנים של המפלגות השונות, כאשר דוכן חב"ד הוא ללא ספק הגדול המרשים והמפואר מכולם.

עם פתיחת הקלפיות בשעה שבע בבוקר, התייצבו בדוכן, נציגי חב"ד אי"ה ר' חיים שטיינר ור' למי הרשקופ ועמם ר' מאיר אשכנזי יו"ר מטה חב"ד, ועוד פעילים. כמו כן פעילים רבים עושים עבודת שטח, הסעות, טלפונים ועוד.

זמן קצר לאחר פתיחת הקלפיות, הגיע למקום ראש העירייה מר מוטי מלכה, והוא הביע את בטחונו בבחירתו ובכניסתם של שני נציגי חב"ד לעירייה. במשך הלילה חולקו עוד פליירים חדשים, המבקשים להצביע למפלגה שתפעל למען נחלת הר חב"ד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.