מערכת COL | יום י"ב חשוון ה׳תשס״ט 10.11.2008

הרב אליטוב נאם בפני משלחת ידידים מארגנטינה

בכינוס מיוחד של ראשי ישיבות וראשי כוללים מישראל שמוצאם מארגנטינה שנערך לכבודו של הרב יצחק ענתבי סאקה, מרבני בואנוס איירס שפועל רבות לקירוב, נאם הרב שמעון אליטוב, חבר מועצת הרבנות הראשית לישראל ובעבר רב הקהילה הגדולה בארגנטינה על פועלם של שלוחי חב"ד במדינה בשלושים שנה האחרונות לקירוב, מה שהניח את התשתית היום לפעילות העניפה של כל העדות והחוגים במדינה לסיפור המלא
הרב אליטוב נאם בפני משלחת ידידים מארגנטינה

בכינוס מיוחד של ראשי ישיבות וראשי כוללים מישראל שמוצאם מארגנטינה שנערך לכבודו של הרב יצחק ענתבי סאקה, מרבני בואנוס איירס שפועל רבות לקירוב, נאם הרב שמעון אליטוב, חבר מועצת הרבנות הראשית לישראל ובעבר רב הקהילה הגדולה בארגנטינה על פועלם של שלוחי חב"ד במדינה בשלושים שנה האחרונות לקירוב, מה שהניח את התשתית היום לפעילות העניפה של כל העדות והחוגים במדינה.

באירוע השתתפו קבוצה של אורחים מארגטינה בראשות הנגיד מרסל סוייד. כל הנואמים העלו על נס את פועלו של הרב סאקה בקירוב רחוקים ליהדות מטעם קרן נר לאלף בתמיכתו הגדולה של אלי הורן מברזיל.

בכינוס שנערך באולם בית המדרש יחווה דעת, השתתף הרב דוד יוסף בנו של הרב עובדיה יוסף ובעל 'הלכה ברורה', הרב שלום כהן ראש ישיבת פורת יוסף וחבר מועצת חכמי התורה והרב אליהו בקשי דורון הרב הראשי לישראל לשעבר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.