מערכת COL | יום י"ב חשוון ה׳תשס״ט 10.11.2008

הנחל'ה סוערת: הרב קבע נחרצות

סערה בנחל'ה. מועמד הליכוד נדב ויצמן המדבר גלויות נגד ההתחרדות בעיר, נקט בפעולה קיצונית, כאשר הקליט זיוף של ציפי ליבני כאילו אומרת להצביע למוטי מלכה מועמד בו חב"ד תומכת. ההקלטה הושמעה לאלפי תושבי קרית מלאכי בהודעה טלפונית. בתגובה לכך הוציא הרב יצחק-יהודה ירוסלבסקי את המכתב החריף בו קורא להצביע למוטי מלכה ו'נס' מבלי להביט לכל מיני זיופים כל הפרטיםבחירות ב-COL: כל הדיווחים מההיערכות בקהילות חב"ד
הנחל'ה סוערת: הרב קבע נחרצות
הנציגים החב"דיים, שטיינר והרשקופ לצד הרב ירוסלבסקי, אמש. בקטן: המכתב ● צילום: עזריאל יצחקי, COL

סערה בנחל'ה. מועמד הליכוד נדב ויצמן המדבר גלויות נגד ההתחרדות בעיר, נקט בפעולה קיצונית, כאשר על פי החשד, הקליט זיוף של ציפי ליבני כאילו אומרת להצביע למוטי מלכה מועמד בו חב"ד תומכת. ההקלטה הושמעה לאלפי תושבי קריית-מלאכי בהודעה טלפונית.

ולהשתלשלות הורדת הידיים בין המפלגות:

עם תחילת מערכת הבחירות, פירסם ויצמן מועמד הליכוד, מודעה בעיתונות בה נראה מוטי מלכה חבוש כובע קנייטש ולידו כמה לבושים בלבוש חסידי, ובמודעה נכתבו דברי ארס ושטנה על התפשטות הדתיים והחרדים בקריית-מלאכי.

מוטי מלכה ומפלגתו 'נס' לא הגיבו, ואתמול הגיעה התגובה - יצא פלייר בו נראה נדב ויצמן ומספר 2 שלו, חבושים בכובע טמבל בצירוף הסבר, כי נדב ויצמן מפאת גילו הצעיר - 22, הוא חסר ניסיון.

בתגובה, שיגר נדב ויצמן את ההודעה המוקלטת המזויפת של ציפי ליבני. בתגובה לכך הוציא הרב ירוסלבסקי את המכתב החריף בו קורא להצביע למוטי מלכה ו'נס' מבלי להביט לכל מיני זיופים.

את תמליל המכתב אמר הרב גם בקולו, וההקלטה שוגרה בהודעה טלפונית לכל תושבי קרית מלאכי, שרובם ככולם אוהדים עד מאוד את הרב ירוסלבסקי, שהוא הרב החשוב ביותר שגר בקריית-מלאכי. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.