מערכת COL | יום ט' חשוון ה׳תשס״ט 07.11.2008

כפר-חב"דים, האדמו"ר מגור ידאג לכם

העיתונים החרדים מדווחים הבוקר (ראשון) כי האדמו"ר מגור יזם פרויקט מיוחד, במסגרתו תחולק לכל משפחה - מעל 5 ילדים - 500 שקלים ■ בין המקומות בהם ינתן המענק, נמצא ברשימה גם כפר-חב"ד כל הפרטים
כפר-חב
(צילום: ישראל ברדוגו)

מה שלא רצו לעשות אנשי האוצר והפוליטיקאים, הצליח לעשות כ"ק האדמו"ר מגור שליט"א. בפרויקט מיוחד שיזם, יקבלו משפחות עם חמישה ילדים 500 ₪, כתחליף לקצבאות הילדים. הפרוייקט המיוחד מיועד למשפחות חרדיות בלבד המתגוררות בערי פריפריה ולא בריכוזים החרדיים הגדולים.

על פי היוזמה, משפחות המבקשות סיוע יעשו זאת באמצעות בקשה לקרן "יד למשפחה" שהוקמה, כשיצטרכו להצהיר על אי החזקת מכשיר טלויזיה בביתם, וכן על קביעת עיתים לתורה של לפחות שעה ביום. בנוסף לכך על מבקשי התמיכה יהיה להחתים רב על טפסי הבקשה.

בשלב הראשון תפעל הקרן לשלושה חודשים, כשלאחר מכן ידונו בהמשך הפעלתה. לצורך העניין הוקם מוקד טלפוני מיוחד (מספרו 08-8622777) שם ניתן לשמוע את העדכונים וההתפתחויות אודות הקרן, שתחל לפעול רק ביום שלישי בשבוע הבא. במוקד זה גם ניתן יהיה להשאיר מספר פקס, אליו יישלחו טפסי ההרשמה לקרן. יצויין כי התמיכה מוענקת לילדים עד גיל 18.

להלן ערי הפריפריה שזכאים לתמיכת הקרן: אור יהודה, אופקים, אור עקיבא, אלעד, אשדוד, אשקלון, בית שמש, בית שאן, ביתר עילית, באר יעקב, באר שבע, גבעת זאב, דימונה, זכרון יעקב, חצור הגלילית, טבריה, יבנה, יבנאל, ירוחם, כפר חב"ד, כוכב יעקב, כרמיאל, מגדל העמק, מתתיהו, מודיעין עילית, נתיבות, נהריה, נתניה, עפולה, עמנואל, ערד, צפת, קריית שמונה, קריית מלאכי, קריית יערים, קריית ארבע, קריית גת, קריית אתא, רכסים, ראש העין, שדרות.

(מקור: לדעת)

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.