מערכת COL | יום ח' חשוון ה׳תשס״ט 06.11.2008

ב"מטה חב"ד למען פרוש" לא ישנים

בשבועון החרדי בישראל, 'בקהילה', פורסם היום (חמישי) סיקור נרחב על חפ"ק המבצעים המסועף של מטה החרדים, מטה החילונים, מטה ש"ס ומטה חב"ד שלא ישנים כמה שבועות כדי להביא את ח"כ מאיר פרוש לכיכר ספרא ■ "אם אני רואה את מנדי בלוי, מנהל כולל חב"ד שבימים כתיקונם חולש על מעצמת החסד הגדולה ביותר בישראל, שקוע עד צוואר במטה חב"ד שהקים כאן, אני מבין שיש כאן עוד פיסת היסטוריה", התפייט העיתונאי אשר מדינה לסיפור המלא בחירות בי-ם: מתוך "בחירות מקומי":פרוש מדבר לראשונה על הקשיים מבית הנציג החב"די התלווה לפרוש בסיור בשוקמטה חב"ד למען פרוש השיק חוברת תדמיתמטה פרוש: חב"ד בירושלים מתגייסת עבורינו
ב
מנדי בלוי, מנהל כולל חב"ד 'באזרחות' ומנהל מטה חב"ד 'במילואים', עם הלפרין ● צילום: עזרא לנדא
הקטע הרלוונטי מאת אשר מדינה

...ואם אני רואה את מנדי בלוי, מנהל כולל חב"ד שבימים כתיקונם חולש על מעצמת החסד הגדולה ביותר בישראל, שקוע עד צוואר במטה חב"ד שהקים כאן, אני מבין שיש כאן עוד פיסת היסטוריה.

לראשונה מפעילה חב"ד מטה עצמאי למען בחירת פרוש, עליו הם מצביעים, בסדרת פרסומים שמיועדים ישירות לחב"דניקים במילים, "ראש העיר חסיד". כאן מדברים על גרעין קשה של חמשת אלפים מצביעים חסידי חב"ד בירושלים ועוד מספר דומה ויותר של אוהדי וידידי חב"ד.

השמות כולם נמצאים כבר במחשב. 19 'השלוחים', מנהלי בתי חב"ד בירושלים, מגויסים למשימה ופועלים במקומותיהם, בבתי כנסת ובבתי תמחוי והזנה. "אנחנו פועלים למען פרוש שהוא ידיד חב"ד מאז ומתמיד", מסכם בלוי במשפט אחד ואופייני, חד וקולע. מי שביקש הוכחה קיבל אותה בצורת גלויה בה נראה תצלום של ח"כ פרוש מקבל דולר של ברכה מכ"ק האדמו"ר מליובאוויטש זצוק"ל.

גם נציג חב"ד החדש בעירייה, הרב יעקב הלפרין, נמצא כאן. הוא עזב את עיסוקיו החשובים כמ"מ מנכ"ל בחברת 'מוריה' ובא לצלול לעולם השמות והמספרים. "כהונתו של פרוש תעניק תנופה למוסדות חב"ד ולכל יהודי בירושלים", הוא משוכנע.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.