מערכת COL | יום ז' חשוון ה׳תשס״ט 05.11.2008

חדש: מכון להוראה בדיני ממונות ב'כולל' אור יעקב

פרסום ראשון: כידוע הרבה סכסוכים ומריבות בין בני אדם היו נמנעים אילו היה כל אחד יודע מהי דעת ההלכה בכל ענין הקשור בדיני ממונות בין אדם לחברו, והרבה תביעות לדין היו נפתרות מאליהם ■ היום התבשרנו על פתיחת אגף מענות להכוונת דעת תורה בהלכות חושן משפט ואבן העזר בכולל "אור יעקב" ברחובות, בו יוכל כל אחד לשאול שאלתו בכתב והרבנים חברי הכולל ישיבו לשואל בהתאם לשאלתו, התשובות ילובנו היטב טרם משלוח התשובה עם ראש הכולל הרב מאיר אהרון לסיפור המלא
חדש: מכון להוראה בדיני ממונות ב'כולל' אור יעקב
(ארכיון)

כידוע הרבה סכסוכים ומריבות בין בני אדם היו נמנעים אילו היה כל אחד יודע מהי דעת ההלכה בכל ענין הקשור בדיני ממונות בין אדם לחברו, והרבה תביעות לדין היו נפתרות מאליהם.

מזה זמן שמענו על ההצלחה הגדולה שיש לכולל דיינות שע"י מוסדות אור יעקב ברחובות ושמם של הרבנים חברי הכולל נישא בהערכה גם בקרב חברי מוצת הרה"ר עפ"י תוצאות המבחנים.

היום התבשרנו על פתיחת אגף מענות להכוונת דעת תורה בהלכות חושן משפט ואבן העזר, בו יוכל כל אחד לשאול שאלתו בכתב והרבנים חברי הכולל ישיבו לשואל בהתאם לשאלתו, התשובות ילובנו היטב טרם משלוח התשובה עם ראש הכולל הרב מאיר אהרון.

בשלב הנוכחי יהיה ניתן לשלוח את השאלות לבירורי הלכה בהלכות חושן משפט ואבן העזר באמצעות הדוא"ל: [email protected]

מהאגף נמסר כי למען הסר ספק לא יהיה כל פרסום לזהות השואל, והסודיות מובטחת. התשובות יוחזרו לפי שם וכתובת השולח שנצרכת להיות מצוינת ע"ג השאלה.

עוד נמסר לנו כי הקמת אגף זה מלווה בברכתם ובעידודם של הרב מרדכי שמואל אשכנזי והרב יצחק יהודה ירוסלבסקי שרואים במפעל זה פתרון נחוץ לצורך באנ"ש למענות זמינים מסוג זה.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.