מערכת COL | יום ו' חשוון ה׳תשס״ט 04.11.2008

החל "שבוע החינוך" של המרכז חינוכי חסידותי

הענות רבה ונלהבת בקרב מנהלים ומחנכים לרגל "שבוע החינוך" ועריכת כינוסי הקהל מחנכים במוסדות חינוך חב"ד, ביוזמת המרכז חינוכי חסידותי שעל ידי צעירי-אגודת חב"ד ■ שבוע החינוך, השני בסדרה, החל ב'הקהל מחנכים' מוצלח ופורה בתלמוד תורה "תורת אמת" סניף רמות בניהולו של הרב יעקב שטיינברג. במשך ארבע שעות תמימות נשאו ונתנו ההנהלה וצוות המחנכים עם האורחים הרב נפתלי רוט והרב יוסף טייב בעומקם של הלכות והליכות חינוך ■ לאור הביקוש הרב הוחלט לקיים אי"ה סיבוב שלישי של שבוע חינוך  לסיפור המלא
החל

הענות רבה ונלהבת בקרב מנהלים ומחנכים לרגל "שבוע החינוך" הנערך בימים אלו עם אישי החינוך הרב נפתלי רוט מנהל המרכז חינוכי חסידותי והרב יוסף טייב שליח הרבי בווענסען וס. מונדע בצרפת. איש חינוך רב ומו"צ.

כפי שפורסם לאחרונה ב-COL התבשרו מנהלי ומחנכי מוסדות החינוך בארה"ק על יוזמה חדשה ומבורכת מבית היוצר של המרכז חינוכי חסידותי של צעירי אגודת חב"ד. עריכת כינוסי הקהל מחנכים במוסדות חינוך חב"ד, שמטרתם קיום כינוסים, סדנאות דיון ויעוץ חינוכי למימוש המטרה וההוראה של שנת "הקהל","למען ישמעו ולמען ילמדו ליראה את ה' וגו'", כפי שפורטו בהרחבה בשיחותיו הק' של הרבי נשיא דורנו.

שבוע החינוך, השני בסדרה, התחיל בהקהל מחנכים מוצלח ופורה בתלמוד תורה "תורת אמת" סניף רמות בניהולו של הרב יעקב שטיינברג. במשך ארבע שעות תמימות נשאו ונתנו ההנהלה וצוות המחנכים עם האורחים הרב רוט והרב טייב בעומקם של הלכות והליכות חינוך, ויצאו מחוזקים ומעודדים להמשך העשייה החינוכית כשבראש מעיינם המודעות שהמוסד החינוכי בדורנו הוא בית היסוד של כל מערכות החיים של התלמיד, וההערכות של העשייה החינוכית חייבת להעשות ולפעול בהתאם למודעות זו.

בהתאם למתוכנן ייערכו אי"ה במהלך השבוע כינוסי הקהל מחנכים נוספים בערים חיפה, באר שבע, ביתר עילית ועמנואל.

לאור הביקוש הרב של מנהלים ומחנכים מכל הארץ הוחלט לקיים אי"ה סיבוב שלישי של שבוע חינוך בחודש הקרוב.

לפרטים נא לפנות למרכז חינוכי חסידותי טלפון 02-5000770
 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.