מערכת COL | יום ב' חשוון ה׳תשס״ט 31.10.2008

עם שחרורו, שלום רובשקין ארגן התוועדות

התוועדות וסעודת הודייה נערכה אמש (חמישי) בהשתתפות כל יהודי העיירה פוסטוויל באייווה לרגל שחרורו המהיר של ר' שלום-מרדכי רובשקין שנעצר על-ידי המשטרה ■ אנ"ש ובחורים מכל העולם אמרו תהילים, ולהפתעם כולם - השופט ניגש מיידית לתיק ושחררו בערבות של 500 אלף דולר ■ בסעודת ההודייה הדגישו כי ההליך המשפטי אמור להיה להיות שלושה ימים ובמקום זה ההליך ארך רק 3 שעות בלבד  לסיפור המלא
עם שחרורו, שלום רובשקין ארגן התוועדות
ר' שלום-מרדכי רובשקין מחייך בהתוועדות בפוסטוויל, אמש

הירשל קטן, פוסטוויל

אמש, ליל שישי, נערכה התוועדות חסידים לרגל שחרורו המהיר והבלתי צפוי של ר' שלום מרדכי רובשקין, מראשי חברת הבשר הכשר אגריפרוססורס באייווה, שנעצר ביום חמישי בבוקר על-ידי שוטרים פדרלים בעוון אי-סדרים בחוקי ההגירה של עובדיו.

מסתבר כי רובשקין ידע שהמשטרה בדרך אליו, והמתין להם בביתו. השוטרים לקחוהו לבית משפט בעיר סיידר-רפידס באייווה. העבודה התנהלה כרגיל, והכל ממשיך בינתיים במצב הקיים.

התהליך שהוא היה צריך לעבור, בדרך כלל, לוקח שלושה ימים עד ששופט מסתכל בכלל בתיק, אך כאן מפתיע היה שהשימוע נערך בתוך שלוש שעות ומכאן הדרך הביתה מיידית. 

ה"פסק" של השופט היה כך: עד יום רביעי הבא יצטרכו להביא ערבות במזומן 500 אלף דולר, ואז יחכו למשפט שיערך מתי שיקבע.

בסעודת ההודיה בבית-הכנסת "אהבת ישראל" בפוסטוויל, ביקש ר' שלום מרדכי להודות לכל מי שאמר תהילים עבורו בכל רחבי תבל לשלומו. נמסר, כי אנ"ש אמרו תהילים בישראל, ארה"ב ואוסטרליה. גם בפוסטוויל אמרו את כל ספר התהילים ביחד עם תלמידי ישיבת חב"ד המקומית בשעה 1 בצהריים.

בסעודת ההודייה השתתפו כמעט כל אנשי העיירה היהודיים, נשים וטף. בין השאר נראו אפילו אלו שעובדים על פס הייצור ולקחו מזמן ההפסקה שמגיע להם כדי לומר 'לחיים'. השמחה היתה רבה ובתפילה לה' שנמשיך לראות בטוב הנראה והנגלה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.