מערכת COL | יום א' חשוון ה׳תשס״ט 30.10.2008

צמוד בעמנואל: משישה נותרו שניים - מלוב וגרשי

אחת התפניות המרתקת במערכת הבחירות המונציפיליות מתרחש דווקא בעמנואל. מול המועמד החב"די ר' אפרים מלוב בעל הסיכויים הטובים לתפקיד, התאחדו המועמדים הספרדיים ושלושה פרשו בזה אחר זה. גם הרביעי בדרכו לפרוש, וכך שנראה כי במירוץ לבסוף יוותרו שנים: המועמד החב"די ר' אפרים מלוב, ומועמד המחנה הספרדי ר' עזרא גרשי ■ הקרב כעת צמוד מתמיד, כאשר בין המחנה האשכנזי לספרדי מפרידים רק מאה קולות   לסיפור המלא לפני שבוע - אפרים מלוב: "מקווה שכמה מועמדים יחברו אלינו"
צמוד בעמנואל: משישה נותרו שניים - מלוב וגרשי
ר' אפרים מלוב על רקע העיר עמנואל

אחת התפניות המרתקת במערכת הבחירות המונציפיליות מתרחש דווקא בעמנואל. מול המועמד החב"די ר' אפרים מלוב בעל הסיכויים הטובים לתפקיד, התאחדו המועמדים הספרדיים ושלושה פרשו בזה אחר זה.

גם הרביעי בדרכו לפרוש, וכך שנראה כי במירוץ לבסוף יוותרו שנים: המועמד החב"די ר' אפרים מלוב, ומועמד המחנה הספרדי ר' עזרא גרשי. הקרב כעת צמוד מתמיד, כאשר בין המחנה האשכנזי לספרדי מפרידים רק מאה קולות

אלדד טובל, ינון חריר, ואברהם בן שמעון (חסיד חב"ד תושב העיר) חברו למועמד עזרא גרשי, ונראה כי גם אבנר מעטוף צפוי להודיע על פרישתו.

מקורביו של מלוב מסרו ל-COL כי "בימים אלו הוא בונה מחנה גדול שיתמוך בו, ובימים הקרובים תשמעו על כך. על פי פילוחי הקולות הקהילתיים המצב כרגע הוא שלמלוב עדיין יש יתרון של כמאה קולות. יש לזכור כי יש עוד כשבוע וחצי עד הבחירות והפער לטובת מלוב רק הולך וגדל זאת למרות חבירת המועמדים הספרדיים הנוספים, שהיו קיקיוניים.
 
 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.