מערכת COL | יום ל' תשרי ה׳תשס״ט 29.10.2008

המונים בהילולת התנא שמעון הצדיק זי"ע בירושלים

כמידי שנה, נערך בכ"ט תשרי ההילולא של התנא שמעון הצדיק זי"ע בירושלים, המאורגן ע"י מוסדות החסד המופארים "חסדי יוסף", שהקים הרה"צ ר' יוסף אליהו דייטש ע"ה ■ זכה הרב יוסף אליהו דייטש, ובנו ר' משה ממשיך את המסורת המופלאה, של החזקת המקום במשך כל השנה כולה, ובארגון ההילולא הגדולה, בהשתתפות אלפי איש, ובהם גדולי המקובלים והרבנים של ירושלים, הפוקדים את המקום לתפילה וללימוד במשך כל השנה, ובפרט ביום ההילולא עצמה  לסיפור המלא
המונים בהילולת התנא שמעון הצדיק זי
כמידי שנה, נערך בכ"ט תשרי ההילולא של התנא שמעון הצדיק זי"ע בירושלים, המאורגן ע"י מוסדות החסד המופארים "חסדי יוסף", שהקים הרה"צ ר' יוסף אליהו דייטש ע"ה, אביהם של המשפיע הרב חיים שלום דייטש, השליח הרב מענדל דייטש, הרב שניאור זלמן דייטש ושל הרב משה דייטש.

זכה הרב יוסף אליהו דייטש, ובנו ר' משה ממשיך את המסורת המופלאה, של החזקת המקום במשך כל השנה כולה, ובארגון ההילולא הגדולה, בהשתתפות אלפי איש, ובהם גדולי המקובלים והרבנים של ירושלים, הפוקדים את המקום לתפילה וללימוד במשך כל השנה, ובפרט ביום ההילולא עצמה.

במשך כל השנה נערכים במקום התוועדויות חסידים, שיעורים בחסידות ומניין שחרית חב"די קבוע בכל שבת וחג, בשעה 10 בבוקר, ולאחר מכן יושב הרב משה ומשפחתו ומתוועד עם ציבור המתפללים הגדול.

במשך 24 שעות של ההילולא פקדו את המערה אלפי איש, כאשר מוזיקה חסידית מירונית הרקידה את ההמונים ברחבה הגדולה מעל המערה, ושימחו בריקודים חסידיים מרגשים את ההמונים, בהם גם עשרות ילדים שבאו ל"אופשערניש", כמנהג קדום של בני ירושלים.

כמו"כ, לרשות המתפללים והאורחים, הוכנו מבעוד מועד אלפי מנות של כיבוד קל, ע"י מטבחי בית התבשיל המפואר של מוסדות החסד "חסדי יוסף".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.