מערכת COL | יום כ"ז תשרי ה׳תשס״ט 26.10.2008

חדש באנגלית: חומש בראשית עם פירושי הרבי

לקראת התחלת קריאת ולימוד חומש בראשית בשנה זו, שנת הקהל, יצא לאור בהוצאת קה"ת, ספר בראשית בתרגום אנגלי חדש בשילוב פירושי רש"י ושיחות הרבי בתוך התרגום, ובצירוף ביאורי חסידות מתורת הרבי וחסידות חב"ד ■ ספר זה הוא השלישי בסידרה ביוזמת חב"ד בקליפורניה, אחרי חומש במדבר שיצא לאור בתשס"ד, וספר שמות שיצא לאור בתשס"ו, שזכו להצלחה ענקית וכמעט אזלו מן השוק לסיפור המלא
חדש באנגלית: חומש בראשית עם פירושי הרבי
לקראת התחלת קריאת ולימוד חומש בראשית בשנה זו, שנת הקהל, יצא לאור בהוצאת קה"ת, ספר בראשית בתרגום אנגלי חדש בשילוב פירושי רש"י ושיחות הרבי בתוך התרגום, ובצירוף ביאורי חסידות מתורת הרבי ומספרי חסידות חב"ד.

ספר זה הוא השלישי בסידרה, אחרי חומש במדבר שיצא לאור בשנת תשס"ד, וספר שמות שיצא לאור בשנת תשס"ו, שזכו להצלחה ענקית וכמעט אזלו מן השוק.

הייחוד שבמהדורה זו, מלבד התרגום האנגלי המשובח, בצירוף מפות ואיורים וטבלאות המקילים על הלומדים, הוא בכך שהפירוש של פשוטו של מקרא (פירוש רש"י עם ביאורי הרבי), משולב בתוך התרגום (באותיות בגודל שונה), כך שהקורא את התרגום מקבל תמונה ברורה של הדברים מנקודת הראות של פשוטו של מקרא לפי מקורות חז"ל יחד עם ביאורי הרבי.

התרגום מודפס עמוד מול עמוד של המקור העברי, המודפס עם תרגום אונקלוס ועם פירוש רש"י מנוקד.

בשולי הגליון מופיעים ביאורים והוראות בחסידות, שקובצו מתוך המאגר הענק של מאמרי ושיחות ואגרות הרבי, וגם מספרי חסידות חב"ד אחרים, וכן מדור מיוחד ל"סוד שבתורה" - עניני חסידות וקבלה.

בתחילת כל פרשה מופיע תקציר תוכנה הפנימי של הפרשה לפי משנת הרבי, וגם הסברת הרצף וההמשך של כל פרשה לזו שלפניה ושלאחריה לפי ההבנה החסידית.

הספר מעוצב בצורה גרפית מעולה, כאשר העיצוב מרהיב העין עומד באתגר המיגוון הרחב של התכנים שעל כל דף, באותיות מאירות עינים ובכריכה משובחת ויפה.

החומש, היחיד במינו בהסברת החומש לאור משנתו הגדולה של הרבי, הופק ע"י מרכז חב"ד שבקליפורניה בהנהלת השליח הראשי הרב ברוך שלמה קונין, על-ידי צוות תלמידי חכמים ומומחים מכל רחבי תבל, בעריכתו הראשית של הרב משה ויסנפסקי מירושלים, ומשנהו הרב יוסף מרקוס, משלוחי הרבי בקליפורניה.

לדברי העורכים, מאמץ ענק הושקע בחיפוש כל הפירושים לכל פסוק בחומש שנמצאים בכל כתבי החסידות ובשיחות ומאמרי ואגרות הרבי, ואכן יש לפנינו ליקוט מקיף ללא תקדים של ביאורי הרבי ע"ד הפשט והרמז והדרוש והסוד לכמעט כל פסוק וכל נושא שבחומש, וכן של הביאורים המפוזרים לרוב בכתבי רבותינו נשיאינו, יחד עם רמזים ופירושים מספרי החסידות הכללית ועוד.

ייחודו של חומש בראשית במהדורה זו הוא בכך שבו מתוודע הלומד לשיטת הרבי בענין היחס של תורה ומדע, היחס לארץ ישראל, והיחס לייחודו ובחירתו של עם ישראל, כפי שהם מוארים ומוסברים בתורת הרבי.

הספר מכיל יותר מ-850 דפים עמוסים וגדושים בפירושים – עשרות אלפים של ציטוטים מתורת הרבי. סקירה שטחית בלבד של הספר עושה רושם עצום על הקורא הנחשף למיגוון העצום והרחב של פירושים, הערות והוראות הנמצאים בתורת הרבי.

ממרכז קה"ת נמסר, שהמשלוח הראשון של הספר שהגיע בערב החג כבר נחטף בימי חול המועד, והמשלוח השני אמור להגיע בסוף שבוע זה.

להזמנה ישירה, ולקריאת ההקדמה המאלפת ופרשת בראשית: לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.