מערכת COL | יום כ"ז תשרי ה׳תשס״ט 26.10.2008

בביתר עילית כועסים על ראש העיר ומאיימים "לפגוע" בפרוש

אמש (מוצ"ש) התקיימה ישיבת חירום בראשות עסקני אנ"ש מנהלי המוסדות, וגבאי ביהכנ"ס. כשהנושא המרכזי הוא סידרת התנכלויות מצד הנהלת העירייה בראשות ר' מאיר רובינשטיין לחסידי חב"ד, כשהאחרונה שבהם פיטורי אחת מנשות אנ"ש אם ל-11 ילדים, עובדת וותיקה ומסורה, וזאת בהמשך להתנכלות הקואליציה בעירייה לחבר מועצת העיר הרב אורי הולצמן ■ COL פנה לקבל את תגובת דובר עיריית ביתר עילית ר' משה פרידמן לשתי הטענות, אך למרות פניותינו הרבות טרם קיבלו תגובה לטענות העסקנים  לסיפור המלא מה דעתכם? בואו להביע את עמדתם באמצעות 'מערכת התגובות'>>>
בביתר עילית כועסים על ראש העיר ומאיימים
ראש העיר ר' מאיר רובינשטיין ונציג מוסדות חב"ד ר' אורי הולצמן
אמש (מוצ"ש) התקיימה ישיבת חירום בראשות עסקני אנ"ש מנהלי המוסדות, וגבאי ביהכנ"ס. כשהנושא המרכזי הוא סידרת התנכלויות מצד הנהלת העירייה בראשות ר' מאיר רובינשטיין לחסידי חב"ד, כשהאחרונה שבהם פיטורי אחת מנשות אנ"ש אם ל-11 ילדים, עובדת וותיקה ומסורה, עוד מימי הקמת העיר, לפני 17 שנה, וזאת בהמשך להתנכלות הקואליציה בעירייה לחבר מועצת העיר הרב אורי הולצמן.

בדברים שאמר ל- COL ר' אורי הולצמן עולה כי בשנה האחרונה ראש העיר אינו מעניק כל גיבוי לחבר המועצה בתפקידו כממונה על אגף "חברה ונוער" ומאפשר לפקידות הקיימת לנהל מדיניות שונה מזו של הממונה על התיק הרב הולצמן, דבר שאין לו אח ורע בשום ראשות מקומית. תופעת הנוער הנושר בביתר הולכת ומחמירה, אך ראש העיר נכנע לשיקולים קטנונים ומתכחש לכל הסיכומים שסוכמו עם קהילת חב"ד לפני הבחירות כשהמרכזי שבהם הוא הענקת גיבוי וכלים לנציג חב"ד בעירייה ולסייע לפיתוח מוסדות ובתי הכנסת וניהול הקהילה.

העסקנים הזועמים אומרים כי ביממה האחרונה נחצה קו אדום ואחרון ביחסים שבין סיעת שלומי אמונים ונציגה הרב מאיר רובינשטיין לבין חסידי חב"ד בעיר. באם לא יווצר שינוי בימים הקרובים ראשי הקהילה יפנו במנשר מיוחד לחסידי חב"ד בירושלים שלא יתנו את ידם למועמד שלומי אמונים ח"כ מאיר פרוש, מתוך הערכה כי כל ההתחייבות שסיעת שלומי אמונים לוקחת על עצמה אין להם כל משמעות בשטח.

COL פנה לקבל את תגובת דובר עיריית ביתר עילית ר' משה פרידמן לשתי הטענות, אך למרות פניותינו הרבות טרם קיבלו תגובה לטענות העסקנים. את תגובת ח"כ מאיר פרוש מיותר לבקש לאחר ומדובר באותו דובר...

נשמח לפרסם את התגובה כשנקבלה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.