מערכת COL | יום כ"ד תשרי ה׳תשס״ט 23.10.2008

תחרות מוצגים מרשימה ב'אור חיה' בפתח תקוה

בשבוע שלפני ראש השנה הופתעו תלמידות ביה"ס לגלות בחזרתן מההפסקה, את אחת מחברותיהן מחופשת למלך, ישובה על כסא מהודר, ששטיח אדום פרוש לפניו ובידה ספר תורה ומאחוריה תמונה של הרבי. זו היתה חידת הפתיחה לתחרות מוצגים בנושא "נוסעים לרבי בשנת 'הקהל', הקהל אז והיום לתמונות נוספות   
תחרות מוצגים מרשימה ב'אור חיה' בפתח תקוה
בשבוע שלפני ראש השנה הופתעו תלמידות ביה"ס לגלות בחזרתן מההפסקה, את אחת מחברותיהן מחופשת למלך, ישובה על כסא מהודר, ששטיח אדום פרוש לפניו ובידה ספר תורה ומאחוריה תמונה של הרבי. זו היתה חידת הפתיחה לתחרות מוצגים בנושא "נוסעים לרבי בשנת 'הקהל', הקהל אז והיום. הזמן שניתן להכנת המוצגים היה קצר, אך התוצאות הפתיעו... ובגדול... התלמידות טרחו והכינו מוצגים מרשימים בגודלם, במקוריותם, ובתוכנם.

דגם לגו מושקע שילב בין 770 לבית המקדש, חסידים רוקדים ליד מטוס בדרכם לרבי, 770 כשלצידו בית המקדש, בובות עם מזוודות, וכן חסידים לומדים תניא בדרכם לרבי.

זאת בהמשך לפתיחת שנת הלימודים בתנופה של פעילות חסידית חוויתית, לצד לימודים ברמה גבוהה. כבר בח"י אלול החל מבצע 'יום לחודש' כהכנה לראש השנה, בו קיבלה כל תלמידה חוברת משימות אישית ובה משימה יומית הקשורה לחודש שכנגדו מכוון יום זה. כך למשל בחודש חשוון, הקשור למים המשימה היתה בנוגע לנטילת ידיים. בין התלמידות שהשתתפו במבצע נערכה הגרלה על מחזור מהודר עם חריטת שמה של הזוכה המאושרת.


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.