מערכת COL | יום כ"ד תשרי ה׳תשס״ט 23.10.2008

ילדי צפת התכנסו לכינוס "הקהל"

מאות ילדים גדשו את רחבת הת"ת "אור מנחם" בנים, כשהם מגיעים בהמוניהם לאירוע מיוחד: כינוס הקהל מרכזי לילדי צפת והסביבה. הפעם, הטף היו אלו שהביאו את הגברים והנשים. תוך כדי האירוע נערכה הגרלה על פרסים שונים ומגוונים  לסיפור המלא
ילדי צפת התכנסו לכינוס

מאות ילדים גדשו את רחבת הת"ת "אור מנחם" בנים, כשהם מגיעים בהמוניהם לאירוע מיוחד: כינוס הקהל מרכזי לילדי צפת והסביבה. הפעם, הטף היו אלו שהביאו את הגברים והנשים.

מנחה כינוס הענק הרב מענדי לבקיבקר פתח את האירוע בהדגמת המעמד הקהל שהיה בבית המקדש כאשר מלך ישראל הקהיל את כל היהודים וקרא בתורה מעל בימת העץ. תוך הבעת תקווה שנזכה עוד היום לחזות בכינוס ההקהל בבית המקדש השלישי. לאחר מכן הוזמנו ילדים להכריז את י"ב הפסוקים, ברוב עם.

תוך כדי האירוע נערכה הגרלה על פרסים שונים ומגוונים אשר נתרמו על-ידי הרב יצחק ליפש. כאשר פרס ראשון היה אופניים תרומת הרב יעקב לייטר.

הילדים שמחו ושרו בהצגה העליזה ובמעשי הלוליינות של קירקס מקצועי אשר הגיע במיוחד מדרום הארץ לאירוע זה. החלק המרתק ביותר היו הילדים עצמם שעלו על הבמה ליטול חלק ברוב חלקי ההופעה. המשתתפים יצאו מוקסמים בקריאת "מה רבו מעשיך ה'" לאחר הופעה מאלפת של חיות קירקס שונות ומשונות.

תודתינו נתונה למארגני הכינוס שהשקיעו לילות כימים וביניהם הרב אליהו רוזנבלום והרב ברוך אריסטר מאירגון "לפיד" וכן הרב חיים זילבר. הכינוס התקיים בין היתר הודות לתמיכה של ראש אגודת קריית חב"ד צפת הרב חיים קפלן וראש המחלקה לתרבות תורנית בעיר הרב משה אוחיון.
 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.