מערכת COL | יום כ"א תשרי ה׳תשס״ט 20.10.2008

ועידת נאט"ו הביאה אושפיזין לסוכה באנטליה

 גם בחג הסוכות הגיעו אלפי ישראלים לאנטליה שהתרגשו ושמחו לפגוש את השליח הרב מנחם ליצמן ■ סוכה יחידה הוקמה בכל רחבי אנטליה ואפילו ועידת נאט"ו הביאה אושפיזין לסוכה זו. היה זה נציג צרפת, היהודי כמעט יחיד בועידה שהגיע יום יום לברך על ארבעת המינים ולאכול בסוכה ■ רבים מהישראלים ציינו שגולת הכותרת של הטיול שלהם לאנטליה היתה הסוכה ונטילת הלולב. הם לא האמינו שגם במדינה מוסלמית בטורקיה הם יזכו לשבת בסוכה  לסיפור המלא
ועידת נאט

עשרות אלפים של ישראלים גודשים את העיר אנטליה במהלך השנה. גם בחג הסוכות הגיעו אלפי ישראלים שהתרגשו ושמחו לפגוש את השליח הרב מנחם ליצמן ובני משפחתו, וביגבורם של הרב צבי לידר ומשפחתו שהגיעו במיוחד לחג לתיגבור ועזרה בפעילות.

ביציאה מנמל התעופה בדרך לאוטובוסים האוספים אותם למלונות השונים הפזורים בכל רחבי אנטליה, אנשים נשים וטף ברכו בשמחה על ארבעת המינים ולרבים מבינהם היתה זו הפעם הראשונה בחייהם שקיימו את מצוות ארבעת המינים.

סוכה יחידה הוקמה בכל רחבי אנטליה ואפילו ועידת נאט"ו (שהגיעו אליה נציגים מ-30 מדינות בעולם) הביאה אושפיזין לסוכה זו. היה זה נציג צרפת, רופא בכיר בצבא הצרפתי, היהודי כמעט יחיד בועידה שהגיע יום יום לברך על ארבעת המינים ולאכול בסוכה.

גם במהלך הטיולים מאות ישראלים זכו לטול ארבעת המינים. עשרות ישראלים השתתפו ונהנו מסעודות החג והשבת שהיו בשפע מעשה ידיה של השליחה.

רבים מהישראלים ציינו שגולת הכותרת של הטיול שלהם לאנטליה היתה הסוכה ונטילת הלולב. הם לא האמינו שגם במדינה מוסלמית בטורקיה הם יזכו לשבת בסוכה.

תודה מיוחדת לחברת השטיח המעופף ובמיוחד למר שי דגוגה שאיפשר להעביר מאות קילוגרמים של אוכל ובשר כשר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.