מערכת COL | יום כ"א תשרי ה׳תשס״ט 20.10.2008

בנות חב"ד בשמחת בית השואבה בכפר-חב"ד

ארגון בנות חב"ד, קיים אמש (ראשון) באולם "אור שמחה" שבכפר חב"ד, שאליו נהרו בנות מכל הארץ, שמחת בית השואבה לבנות התיכון והסמינר, כדי ללמוד, לרקוד, להתוועד ולקבל כוחות להמשך הלימוד של ליל הושענא רבה ושמחת תורה ■ הבנות צפו בקטע וידאו שבו הרבי מדבר על ליל הושענא רבה ועל האושפיזין של יום ייחודי זה  לסיפור המלא
בנות חב
(צילום: ncl.org.il)

ncl.org.il

ארגון בנות חב"ד, שהוקם ע"י הרבי לפני 28 שנה תחת ארגון נשי חב"ד, קיים אמש (ראשון) באולם "אור שמחה" שבכפר חב"ד, שאליו נהרו בנות מכל הארץ, שמחת בית השואבה לבנות התיכון והסמינר, כדי ללמוד, לרקוד, להתוועד ולקבל כוחות להמשך הלימוד של ליל הושענא רבה ושמחת תורה.

את הערב פתחה הגב' רבקי גורביץ, שדברה על משמעות השמחה אשר ממנה שואבים כוחות לכל השנה. על חשיבותו של ליל הושענא רבה, שמעו הבנות מהגב' שרה זילברשטרום, שהסבירה את עניין החתימה לגבי מי שלא נחתם בחגים, ולכן בלילה כה חשוב אומרים את כל התהילים וחומש דברים, ונוהגים באכילת תפוחי עץ.

מכתב שכתב הרבי לבנות הארגון הוקרא. השחקן הרב מיכאל וייגל, תירגל עם הבנות מצבי שמחה ודיכאון והסביר את משמעות השמחה שמושכת אותנו כלפי מעלה בשונה מהעצבות, שהיא יסוד העפר, המושכת אותנו כלפי מטה. הבנות צפו בקטע וידאו שבו הרבי מדבר על ליל הושענא רבה ועל האושפיזין של יום ייחודי זה.

הגב' לאה מלמד ותזמורתה, הרקידה והקפיצה את הבנות בשמחה חסידית אמיתית. הבנות עברו לסוכה הממוקמת בחצר "אור שמחה" והתוועדו עד לשעות הקטנות של הליילה עם הרב צייטלין שהגיע מצפת

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.