מערכת COL | יום כ' תשרי ה׳תשס״ט 19.10.2008

אשקלון: אורחים רבים בסוכתו של הרב ליברמן

ביום ראשון של חול המועד התארחו רבים בסוכתו הגדולה של שליח הרבי ויו"ר מוסדות חב"ד בעיר הרב מנחם מענדל ליברמן. בין האורחים נראו רבים ממשפחת אנ"ש באשקלון הגדלה מאוד בשנים האחרונות ■ כמו כן התארחו בסוכה ראש העיר מר רוני מהצרי ועימו כל חברי מועצת העיר, סגני ראש העיר והעסקנים מכל גווני הציבור והקשת הפוליטית שביקשו לבוא ולהודות באופן אישי לרב ליברמן  לתמונות נוספות 
אשקלון: אורחים רבים בסוכתו של הרב ליברמן
ביום ראשון של חול המועד התארחו רבים בסוכתו הגדולה של שליח הרבי ויו"ר מוסדות חב"ד בעיר הרב מנחם מענדל ליברמן.

בין האורחים נראו רבים ממשפחת אנ"ש באשקלון הגדלה מאוד בשנים האחרונות, אשר באו לברך את שליח הרבי ולהודות לו על עזרתו ומסירותו במשך כל השנה לטובת משפחות אנ"ש בעיר והתפתחותם של המוסדות לתפארת העיר כולה.

הרב ליברמן ניצל את המפגש עם משפחות אנ"ש להיכרות יותר קרובה ולחיזוק השתתפותם בכל מערך הפעילות העניפה המתקיימת בכל שכונות העיר תחת אגודת חב"ד באשקלון.

כמו כן התארחו בסוכה ראש העיר מר רוני מהצרי ועימו כל חברי מועצת העיר, סגני ראש העיר והעסקנים מכל גווני הציבור והקשת הפוליטית שביקשו לבוא ולהודות באופן אישי לרב ליברמן.

כולם העלו על נס את פעילותו הברוכה בהקמת 12 בתי חב"ד ופועל באחדות מדהימה יחד עם שאר שליחי חב"ד העוסקים בכל תחומי הפצת היהדות בעיר, ובמיוחד הדגישו את התפתחות מוסדות החינוך אשר הפכו לשם דבר בכל העיר, ומפעלי העזרה והחסד המקיפים את כל שכבות הציבור.

קבלת הפנים בסוכת השליח הראשי ורב קהילת חב"ד הרב ליברמן אורגנה על-ידי השליחים הרב שרון אוחיון -מנהל "מרכז החסד" והרב משה וילנקין -מנהל "מרכז שלבים" .

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.