מערכת COL | יום י"ח תשרי ה׳תשס״ט 17.10.2008

אלפים בשמחת בית השואבה באשקלון ● גלרייה

אמש, התקיימה שמחת בית השואבה המרכזית בסימן "שנת הקהל" בעיר אשקלון. האירוע הגדול ביותר בעיר שהפך למסורת כל שנה מאורגן על ידי מוסדות החינוך בעיר בראשותו של שליח הרבי לאשקלון הרב מנחם מענדל ליברמן ■ במרכזו של הערב הופיע בהופעה מלאה נער הפלא מידד טסה שריגש ושימח את הקהל בשיריו המרגשים ובמחרוזת שירי שמחה ■ את הערב כיבד בנוכחותו ראש העיר מר רוני מהצרי וכן כל נבחרי הציבור מכל גווני הקשת  לגלריית תמונות
אלפים בשמחת בית השואבה באשקלון ● גלרייה
(צילום: אשר אדרעי)
אמש, התקיימה שמחת בית השואבה המרכזית בסימן "שנת הקהל" בעיר אשקלון. האירוע הגדול ביותר בעיר שהפך למסורת כל שנה מאורגן על ידי מוסדות החינוך בעיר בראשותו של שליח הרבי לאשקלון הרב מנחם מענדל ליברמן ובניהולו של הרב משה בורנשטיין אשר פועל ללא לאות להצלחתו של האירוע.

את הקהל הגדול שמנה כמה אלפי איש אנשים נשים וטף ובהם ילדי מוסדות החינוך של חב"ד המונים למעלה מאלף תלמידים כן ירבו, שימח התקליטן והשדרן ר' עמי מימון אשר זוכה כבר כמה שנים לעשות את עבודתו בצורה יוצאת מן הכלל, יחד עם צוות המתופפים המסייעים לו לשמח ולהרקיד את הקהל הגדול.

במרכזו של הערב הופיע בהופעה מלאה נער הפלא מידד טסה שריגש ושימח את הקהל ובעיקר את הילדים, בשיריו המרגשים ובמחרוזת שירי שמחה. את הערב כיבד בנוכחותו ראש העיר מר רוני מהצרי וכן כל נבחרי הציבור מכל גווני הקשת. ראש העיר בירך את הקהל ואת קהילת חב"ד בפרט, וציין את היכרותו הקרובה והתפעלותו בכל פעם מחדש מפעילות אגודת חב"ד בעיר בכל תחומי החיים.

בסיום הערב נערכו הגרלות גדולות וכל ילד קיבל שי. הנהלת מוסדות החינוך מודה לכל המסייעים במלאכה בגופם ובממונם, צוות בית הספר ובהם מזכיר בית הספר ר' אשר אדרעי, הרב מנחם מענדל גורליק מנהל בית חב"ד, ר' שניאור ליברמן, ר' שמואל חדד, ר' שרון אוחיון, ר' אברהם בר, ר' אילן טואטי, ר' שמואל גרוזמן.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.