מערכת COL | יום י"ד תשרי ה׳תשס״ט 13.10.2008

פאנל מיוחד: זכרונות מסוכות אצל הרבי

בפאנל מיוחד שנערך עבור האורחים, אודות סוכות במחיצת הרבי, תקף הרב בנימין קליין, ששימש כמזכירו של הרבי, את תופעת 'מכחישי האהל' ■ "על כל תמים לדעת שהמקום לבוא לבקש אצל הרבי כמו ב'יחידות' בשנים כהרגלן הוא באהל הק' כי כלשון כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו 'אט דא איז ער' (כאן הוא נמצא)", אמר לסיפור המלאתשרי בליובאוויטש: COL בעדכונים מסביב לשעון
פאנל מיוחד: זכרונות מסוכות אצל הרבי
"אין הדעת סובלם". הרב בנימין קליין במהלך נאומו, אמש ● צילום: מאיר דהן, שליח COL לניו-יורק

מאת כתב COL בניו-יורק

מאות התמימים-האורחים השתתפו אתמול (מוצאי-שבת) בפאנל מיוחד אודות חג-הסוכות ושמחת-תורה במחיצתו של הרבי וזכו לחוויה מרתקת ומרוממת.

התמימים התאספו באולם הגדול של 'כולל האברכים' בקראון-הייטס, השוכן בסמיכות לבית-חיינו - 770, והאזינו בקשב-רב לנאומים המרתקים ספוגי-הרגש אודות רגעי ההוד בסוכות ושמח"ת במחיצת הרבי.

הרב בנימין קליין – מזכיר הרבי סיפר מהשמור בזכרונו ודיבר עם התמימים אודות ההתקשרות לרבי וההתמסרות ללימוד תורתו והוראותיו. הרב קליין ציין כי אין להאריך בענינים שליליים אך יש כאלו המעלים בדעתם מחשבות שונות אודות האהל הק' שאין הדעת סובלתם.

"על כל תמים לדעת שהמקום לבוא לבקש אצל הרבי כמו ב'יחידות' בשנים כהרגלן הוא באהל הק' כי כלשון כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו 'אט דא איז ער' (כאן הוא נמצא)".

הרב נחום קפלן מנהל 'משרד החינוך' והמשפיע הרב אפרים פיקארסקי שזכו לשהות בחודשי תשרי במחיצת הרבי, עוד מאז השנים הראשונות בהיותם לפני בר-מצווה, סיפרו לתמימים כל ארוע וארוע לפרטיו, ושיתפו בהם את התמימים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.