מערכת COL | יום י"א תשרי ה׳תשס״ט 10.10.2008

זה עתה הגיע: לוח אגו"ח לבתי הכנסת

בשורה טובה למבקשי ה': זה עתה יצא ממכבש הדפוס על ידי אגודת חסידי חב"ד באה"ק בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב הלוח המהודר של אגודת חסידי חב"ד באה"ק לשנת 'הקהל' ■ הלוח גדול ומרשים ובו מופיעים כל זמני היום לפי שיטת רבנו הזקן במירב המקומות בארץ. הלוח מחולק לפי שבועות השנה ובו משובצים הוראות הרבי על פני מעגל השנה אשר לוקטו משיחותיו הק' לסיפור המלא
זה עתה הגיע: לוח אגו
בשורה טובה למבקשי ה': זה עתה יצא ממכבש הדפוס על ידי אגודת חסידי חב"ד באה"ק בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב הלוח המהודר של אגודת חסידי חב"ד באה"ק לשנת 'הקהל'.

הלוח גדול ומרשים ובו מופיעים כל זמני היום לפי שיטת רבנו הזקן במירב המקומות בארץ. הלוח מחולק לפי שבועות השנה ובו משובצים הוראות הרבי על פני מעגל השנה אשר לוקטו משיחותיו הק'.

יצויין, כי השנה נעשתה עבודה מאומצת להוסיף את כל הוראות הרבי מכל השנים, ולשדרגו בהבטים נוספים.

בשנה שעברה התקבל הלוח בקרב ציבור חסידי חב"ד בהתלהבות רבה, וגם השנה נענתה אגו"ח לבקשות רבים והלוח יחולק כשי לכל בתי הכנסת בתי חב"ד ומוסדות החינוך.

לוח זה יוצא בהתאם להוראת כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו לאגודת חסידי חב"ד באה"ק, לדאוג ל"ציור" הרוחני - חסידי של בתי הכנסת חב"ד, (אגרות קודש: ב'תקס, ב'תשלט). 

באגו"ח מבהירים כי מכיון והביקוש גדול וכמות הלוחות מצומצמת, יחולקו הלוחות בבית אגו"ח 770 בכפר חב"ד בלבד לגבאים, מנהלי בתי חב"ד, ומנהלי מוסדות חינוך בלבד או נציגי המוסדות שיוסמכו לכך.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.