מערכת COL | יום ח' תשרי ה׳תשס״ט 07.10.2008

מוסקבה: חגיגת בר מצוה ל 40 נערים

לאחר שלושה חודשים של הכנות, לימוד ההלכות וברכות התורה - הגיע אמש השיא. היה זה בחגיגה משולבת של בר מצוה לארבעים נערים, באירוע מיוחד ומרגש, שנערך בהיכל בית הכנסת המרכזי "בית מנחם - חב"ד ליובאוויטש", במרכז היהודי קהילתי "מארינה רושצ'ה" במוסקבה  לסיפור המלא
מוסקבה: חגיגת בר מצוה ל 40 נערים

לאחר שלושה חודשים של הכנות, לימוד ההלכות וברכות התורה - הגיע אמש השיא.
היה זה בחגיגה משולבת של בר מצוה לארבעים נערים, באירוע מיוחד ומרגש, שנערך בהיכל בית הכנסת המרכזי "בית מנחם - חב"ד ליובאוויטש", במרכז היהודי קהילתי "מארינה רושצ'ה" במוסקבה.
המסיבה המרשימה נערכה ע"י בית חב"ד במארינה רושצ'ה, בניהולו המוצלח של השליח הרב חיים מאכלין, שהשקיע בחודשים האחרונים לילות כימים ללימוד הנערים והכנת המסיבה הגדולה.

את האירוע הנחה השליח הרב פרופסור אלכסדר לאקשין, כאשר בחלק האומנתי המרשים נטלו חלק השליח ר"א ויסברג, ה'קפלייא החסידי', ילד הפלא מנחם פרידמן שהפליא בשיר מיוחד לנערי הבר מצוה וילד הפלא מענדל'ה קליינבערג שניגן ניגונים חסידיים עם כינורו.
רבה הראשי של רוסיה השליח הרב בערל לאזאר קרא לחתני הבר מצוה להמשיך בהנחת התפילין מידי יום, באותה התלהבות כמו ביומם הראשון ואיחל מזל טוב למשפחות החתנים שמילאו את אולם בית הכנסת בהתרגשות רבה.

עם סיום האירוע קיבלו הנערים כל אחד בתורו, זוג תפילין מהודרות מידי הרב הראשי, האורח הנגיד ר' לוי לבייב, מנכ"ל קרן לבייב השליח הרב דוד מונדשיין, מנכ"ל מארינה רושצ'ה השליח הרב מרדכי ויסברג, מנהל בית חב"ד השליח הרב חיים מאכלין ועוד.
 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.