מערכת COL | יום ז' תשרי ה׳תשס״ט 06.10.2008

צאגו"ח מציגים: עלון חדש ומרהיב על חג הסוכות

לאור פניות מהשלוחים ערכו מחדש באגף ההוצאה לאור של צעירי אגודת חב"ד את מערך העלונים לקראת חגי תשרי. בעקבות שני העלונים שהופיעו עד כה, עלון לחודש אלול וראש השנה ועלון ליום-הכיפורים - הופיע עלון נפרד לחג הסוכות, ובו "מה שצריך לדעת על החג". בעלון מובא חומר רב על חג הסוכות, מצוות הסוכה, ארבעת המינים ושמחת תורה לצילומי העלון החדש חידושים בהוצאה לאור של צאגו"ח לקראת החגים
צאגו
לאור פניות מהשלוחים ערכו מחדש באגף ההוצאה לאור של צעירי אגודת חב"ד את מערך העלונים לקראת חגי תשרי. בעקבות שני העלונים שהופיעו עד כה, עלון לחודש אלול וראש השנה ועלון ליום-הכיפורים - הופיע עלון נפרד לחג הסוכות, ובו "מה שצריך לדעת על החג". בעלון מובא חומר רב על חג הסוכות, מצוות הסוכה, ארבעת המינים ושמחת תורה.

השינוי בא לאור בקשת השלוחים, שטענו כי הציבור אינו שומר את העלון מחודש אלול ועד אחרי שמחת תורה, וכי יש צורך בעלון שיינתן לקראת כל חג. עלון כזה גם נדרש על ידי הפעילים, היוצאים לשטח בכל תקופה ומעוניינים שיהיה להם חומר מתאים לחלוקה.

באגף ההוצאה לאור אומרים, כי העלון על סוכות ישמש גם את היוצאים למבצע ד' מינים, שכן בעמוד האחורי מובאות הברכות, וכך בקלות רבה אפשר לתת ביד המברך את העלון ויהיה לפניו הברכות המתאימות, ואחר כך יישאר בידו העלון, שיעודדו לקיים בעצמו את המצווה בימים הבאים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.