מערכת COL | יום ו' תשרי ה׳תשס״ט 05.10.2008

חב"ד שעל אתר: אתר מיוחד לכבוד יום כיפור

בהתקרב יום כיפור, עלה תת-אתר מיוחד ליום הקדוש בעשרות רבות של אתרי בתי חב"ד ומוסדות חב"ד. האתר מעוצב בצורה מקצועית ומושכת-עין ומכיל בתוכו עשרות כתבות מיוחדות ליום הקדוש בשלל נושאים: הגות ומחשבה, הלכה ומנהג וסיפורים ■ גולת הכותרת הוא מנוע חיפוש מתוחכם המאתר את בית הכנסת הקרוב למקום מגוריך מתוך מאגר בתי הכנסת הפתוחים של חב"ד ליום הכיפורים, בשיתוף עם צעירי חב"ד ושלוחים.נט  לסיפור המלא
חב
בהתקרב יום כיפור, עלה תת-אתר מיוחד ליום הקדוש בעשרות רבות של אתרי בתי חב"ד ומוסדות חב"ד. האתר מעוצב בצורה מקצועית ומושכת-עין ומכיל בתוכו עשרות כתבות מיוחדות ליום הקדוש בשלל נושאים: הגות ומחשבה, הלכה ומנהג וסיפורים.

במדור מיוחד בשם "ארגז כלים" יוכלו הגולשים לקבל מגוון כלים ליום כיפור כגון: טקסטים ליום כיפור, עריכת 'כפרות' און-ליין, זמני החג.

גולת הכותרת הוא מנוע חיפוש מתוחכם המאתר את בית הכנסת הקרוב למקום מגוריך מתוך מאגר בתי הכנסת הפתוחים של חב"ד ליום הכיפורים, בשיתוף עם צעירי חב"ד ושלוחים.נט.

אתר זה מצטרף ל-14 תת-אתרים מיוחדים לחגים הזמינים כל השנה באתרי השלוחים. ובקרוב יחודשו ויעוצבו מחדש האתרים לסוכות ושמחת תורה.

חב"ד שעל אתר מפעילה אתרי אינטרנט לשלוחי הרבי מוסדותיהם בארץ ובעולם, ובין השאר עורכת עבורם תכני יהדות וחסידות שבועיים הנחשפים למאות אלפי יהודים.

לאתר יום הכיפורים באתר בית חב"ד רמת ישי: לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.