מערכת COL | יום כ"ג אלול ה׳תשס״ח 23.09.2008

להרים את 'קרן חנ"ה'

פרוספקטים מרהיבים בעברית, ברוסית ובאנגלית, חוברות עיון, קלטות וידאו ודיסקים, ערכת סיוע למבצע נש"ק, תערוכת הכשרות, מאגרי מידע, המכון לטהרת המשפחה ע"ש חנה סגל ע"ה, שיעורים שבועיים, ימי עיון בנושא 'הבית היהודי', המכון להכשרת מדריכות כלות, 'צופיה הליכות ביתה' – עלון קשר למדריכות לכלות ולעוסקות בתחום... ועוד תוכניות רבות לעתיד  לסיפור המלאנשי ובנות חב"ד - המדור שלכן  
להרים את 'קרן חנ
כל אלו, הינם פרי יוזמה ומימון של 'קרן חנ"ה', הקרן אותה הקים ארגון נשי ובנות חב"ד סמוך לבקשתו של הרבי בו' בתשרי תשמ"ה להקמת קרנות על שם אמו הרבנית הצדקנית מרת חנה, שיעסקו בתעמולת מצוות חנ"ה.

לרבי כידוע לא היו הרבה בקשות שנוגעות אליו באופן אישי-פרטי. והנה הציב הרבי בפני נשי ובנות החסידים הזדמנות להיענות לבקשה אישית, הקשורה לאימא. הזדמנות שאינה חד פעמית כי אם מתחדשת מדי שנה, באפשרות לתרום לקרן ולפעילותה, בעצרת הזיכרון השנתית, המתקיימת לכבודה של הרבנית חנה, בו' בתשרי.

גם השנה נתכנס נשי ובנות חב"ד באוהל האירועים בכפר חב"ד, ביום ה'יארצייט' עצמו, ראשון, ו' בתשרי, בשעה 19:30, לעצרת מכובדת הכוללת ארוחה חגיגית ומגבית לטובת 'קרן חנ"ה'. דמי הכניסה 75 ₪ ולחברות מועדון 'נשי' 65 ₪. שי אישי לכל משתתפת. העצרת מיועדת לנשים מכל שכבות הגיל ותכלול תוכנית מיוחדת של 'הרוח החיה', התואמת את סגנון האירוע.

מעבר להשתתפות המכבדת את הרבנית חנה, אם הרבי, ניתן לתרום במגבית ובהגרלות לטובת 'קרן חנ"ה'. דמי חברות ב'קרן חנ"ה' עומדים על 395 ₪. תרומת חברות בקרן תזכה את התורמת בשובר הגרלה על יהלום ובדיסק ייחודי על הרבנית חנה. מכירה פומבית תתקיים על מטבע שניתנה מידו הק' של הרבי, וההגרלות הן על מכשירי חשמל יקרי ערך, כלי כסף, ספרים, כלי בית ועוד.

רשמי ביומנך והיי עמנו!
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.