מערכת COL | יום כ"א אלול ה׳תשס״ח 21.09.2008

לבני תומכת בשירות אזרחי לחרדים ולחסידי חב"ד

שבועיים לאחר פירסום הידיעה הבלעדית ב-COL לפיה "אברכי חב"ד ישולבו בפתרונות במסגרת חוק טל", מאמצת שרת החוץ ציפי ליבני, שנבחרה לתפקיד יו"ר קדימה בשבוע שעבר, את מסקנות הוועדה, ועשוייה לאמץ אותם בקרוב ■ במהלך ישיבת הממשלה שעסקה בנושא אמרה השרה ליבני כי היא תומכת בשרות לאומי ואזרחי לאוכלוסייה שלא מתגייסת לצבא, ביניהן האוכלוסייה החרדית לסיפור המלא
לבני תומכת בשירות אזרחי לחרדים ולחסידי חב

שבועיים לאחר פירסום הידיעה הבלעדית ב-COL לפיה "אברכי חב"ד ישולבו בפתרונות במסגרת חוק טל", מאמצת שרת החוץ ציפי ליבני, שנבחרה לתפקיד יו"ר קדימה בשבוע שעבר, את מסקנות הוועדה, ועשוייה לאמץ אותם בקרוב.

במהלך ישיבת הממשלה שעסקה בנושא אמרה השרה ליבני כי היא תומכת בשרות לאומי ואזרחי לאוכלוסייה שלא מתגייסת לצבא, ביניהן האוכלוסייה החרדית. גורמים פוליטיים מעריכים כי ליבני שמודעת לבעייתיות בהרכבת ממשלה ללא ש"ס, בחרה להציג קו פשרני בנושא השירות לאומי.

אחת ממטרות ההצעה שעלתה היום היא לפעול לחיזוק השירות האזרחי לפי חוק טל, כשהמטרה כעת בהצעה שעלתה בישיבת הממשלה היא לפעול להגדלת מספר המתנדבים החרדים לשירות לאומי. על פי ההצעה העליות התקציביות צריכות לבוא לידי ביטוי בתוספת התקנים של השירות האזרחי לאומי, לאלו שקיבלו פטור מגיוס לצבא, כשאומדן עלות לכל מתנדב עומדת על כ-20 אלף ₪. יצויין כי עמדה זו תואמה גם עם משרד האוצר, ונראה כי ההצבעה תעבור היום בממשלה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.