מערכת COL | יום י"ט אלול ה׳תשס״ח 19.09.2008

מוסיפים ב"התקשרות" לזכר האם הצעירה שנפטרה

קרובי המשפחה וידידותיה של רוחי פיילי ע"ה מבקשים להוסיף ב"הקהל" וב"התקשרות" לעילוי נשמתה. רוחי נפטרה בקראון-הייטס בי"ג מנחם אב כשהיא בת 26, והותירה אחריה פעוט בן שנה ■ כעת, הוקם "בלוג" מיוחד באתר בן מבקשים חברותיה מציבור הגולשים "לפעול ב"הקהל" בשיטתו של הרבי, לבטל את ה"נאמנות" ל"מפלגתינו" בשלילת כל השאר; להשתחרר מהחרמות, המחלוקות וה"קליקות" שייצרנו לעצמנו, ולהתעלות מעל שיקולים אישיים וכלליים לסיפור המלא
מוסיפים ב
לוותר על ההתקשרות, ולהתקשר...

שנה חדשה בפתח ובמרכז חשבון-הנפש של כל חסיד בחודש אלול זה עומדת העובדה שמכניסה כל אחד לכוננות ודחיפות מיוחדת: שנת "הקהל" מגיעה!!!
הרבי הפך "הקהל" ממקרה נדיר של מלך שקורא בתורה בבית המקדש, לקמפיין חובק עולם, שמחייב כל אחד מאיתנו להשפיע על כל "המעגל הקרוב" שלנו.
הפעולות בענייני "הקהל" נחשב לכל כך חיוניות עד שבשנת הקהל - תשמ"ח חרג הרבי ממנהגו באחיזת הד' מינים בשעת ה"הלל", למרות שמנהגו הי' בעקבות עדותו על מנהג חותנו ומורו ורבו הרבי הקודם.

מאוחר יותר, העיד על עצמו כי ביצע זאת באופן יוצא מגדר הרגיל, וזה לשונו: "בהמשך לגודל ה"רעש" בענין ד"הקהל" . . חיפשתי להוסיף בעצמי בנוגע ל"הקהל" באופן בולט, על ידי פעולה שיש בה קושי מיוחד . . הרי, כדי לפעול גם בעצמי וכו', הוכרחתי לעשות ענין מיוחד שלא לפי רוחי, שלא לפי טבעי ורגילותי, ובפרט בענין שיש בו חשש שלא יפגע ח"ו בענין ההתקשרות . . כדי להדגיש עד כמה נוגע הענין ד"הקהל", שזהו ענין עיקרי, פנימי, נפשי וגופני וכו', ככל התוארים שיכולים וצריכים לומר על הענין ד"הקהל" בכל אותיות האל"ף-בי"ת".

אחי ורעי, חסידים ומקושרים!

כעת, בפרוש עלינו שנת "הקהל", הבה נאמץ ונפנים את תנועת מסירות נפש הלזו, ולפעול ב"הקהל" בשיטתו של הרבי – לעשות ענין מיוחד שלא לפי רוחנו, שלא לפי טבענו ורגילותנו – לבטל את ה"נאמנות" ל"מפלגתינו" בשלילת כל השאר; להשתחרר מהחרמות, המחלוקות וה"קליקות" שייצרנו לעצמנו, ולהתעלות מעל שיקולים אישיים וכלליים, למרות שכלפי-חוץ נראה שזהו היפך ההתקשרות. לנצל את הכוח של הרבי לכל אחד ואחת מאיתנו, החסידים, להיות "יהודי של הקהל".

- - -

קרובי המשפחה וידידותי' של רוחי פיילי (מרת חי' רחל בת יבלחט"א ר' יששכר דוב הלוי) מבקשים להוסיף ב"הקהל" וב"התקשרות" לעילוי נשמתה. רוחי נלב"ע בי"ג מנחם אב כשהיא בת 26, והותירה אחרי' פעוט בן שנה, בשכונת "כאן צוה הוי' את הברכה" קראון הייטס. רוחי היתה אשה יקרה מאוד והצטיינה במיוחד באהבת ישראל.
שלח ידיעות על ההחלטות הטובות ב"בלוג" מיוחד.

לכניסה לבלוג: לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.