מערכת COL | יום י"ט אלול ה׳תשס״ח 19.09.2008

נחנכה הישיבה הגדולה החדשה בטבריה

ביום רביעי בלילה, התקיימה התוועדות מיוחדת לרגל פתיחת הישיבה תומכי תמימים – בטבריה, סניף של הישיבה במגדל העמק. הישיבה נפתחה בר"ח אלול ומגלגלים זכות ליום זכאי, והחגיגה הרשמית התקיימה ביום הולדת של שני המאורות הגדולים ■ ראש ישיבת 'תומכי-תמימים' במגדל העמק הרב יצחק גולדברג, נשאר עד השעות הקטנות של הלילה להתוועד עם התמימים ■ הרב יוסף קרמר, שליח הרבי בטבריה ומנהל הישיבה הזכיר כי בניין הישיבה נקרא על שם אביו, הרב לייב קרמר ע"ה, שהיה מנהל ישיבת חב"ד במונטריעל מעל יובל שנים לסיפור המלא
נחנכה הישיבה הגדולה החדשה בטבריה
ביום רביעי בלילה התקיימה התוועדות מיוחדת לרגל פתיחת הישיבה תומכי תמימים – בטבריה, סניף של הישיבה מגדל העמק. הישיבה נפתחה בר"ח אלול ומגלגלים זכות ליום זכאי, והחגיגה הרשמית התקיימה ביום הולדת של שני המאורות הגדולים.

לפתיחה הגיעו רבני העיר והסביבה, ראשי ישיבות ובני תורה לחזק ולעודד הישיבה החדשה. הרב ברוך לבונוני – שהגיע יחד עם המשפיע הרב שמעון קוצ'ייבסבקי להנהלת רוחנית של הישיבה בטבריה, פתח בדברי ברכה והסביר לקהל הטברייני את ייחודיות של ישיבת חב"ד ולימוד החסידות, ועל הפעילות של התמימים בעיר - באופן של נרות להאיר.

כיבדו בנוכחותם: ראש ישיבת מגדל העמק וסניפיה – הרב יצחק גולדברג, שדיבר גם לתמימים ועודד אותם ללמוד בהעמקה. הרב גולדברג נשאר עד השעות הקטנות של הלילה להתוועד עם התמימים. גם רבני העיר הגיעו, בראשם המרא דאתרא הרב א"ד אוירבך – שדיבר על חשיבות לימוד התורה בשמחה ובהתמסרות, בירך את הישיבה והתמימים לעשות חיל בלימודם, והבטיח גם להיכנס לישיבה לדבר בלימוד עם התמימים.

בנוסף השתתפו: הרב דידי – רב אזורי עמק הירדן, הרב מאיר סיני פרנקל רבה של יבנאל, זקן רבני טבריא הרב מסעוד מלול, הרב דוב טייכמן – רב מלון גולדן טוילפ, הרב שאול דמרי.

הרב יוסף קרמר, שליח הרבי בטבריא ומנהל הישיבה עמד על כך שבנין הישיבה נקרא על שמו של אביו ז"ל הרב ליב קרמר שהיה מנהל ישיבת חב"ד במונטריעל מעל יובל שנים. ועל הקשר המיוחד של חי אלול לעיר הקודש טבריה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.