מערכת COL | יום י"ט אלול ה׳תשס״ח 19.09.2008

ח"י באלול בתורת חב"ד: אלפים השתתפו בהתוועדויות

עשרות התוועדויות התקיימו בח"י אלול ובימים שלפניו בכל רחבי הארץ על ידי 'תורת חב"ד לבני הישיבות' ■ בבית 'נשמתא דאורייתא' בירושלים התקיימה בליל שישי, מוצאי ח"י אלול, התוועדות מרכזית עם הרב יחזקאל סופר בהשתתפות קהל איכותי מחוגים שונים ■ בפתח תקווה, קרית ארבע ואפרת התקיימו אירועים גדולים בהם השתתפו כלל תלמידי הישיבה בהתוועדות מיוחדת עם הרב יאיר כלב ■ בחולון וברעננה הקרינו השלוחים את החלק הראשון בסרט "תשרי עם הרבי" לתלמידי הישיבה לסיפור המלא
ח

עשרות התוועדויות התקיימו בח"י אלול ובימים שלפניו בכל רחבי הארץ על ידי 'תורת חב"ד לבני הישיבות'.

ברשת כוללי ערב 'לב לדעת' התוועדו האברכים ובחורים מהישיבות עם מגידי השיעורים ומשפיעים אורחים. בימים אלו נערכת חזרה כללית על החומר שנלמד במהלך השנה לקראת מבחן מקיף בר"ח חשון, וההתוועדויות עסקו אף הן בענייני עבודת ה'  שבחומר הנלמד.

בבית 'נשמתא דאורייתא' בירושלים התקיימה בליל שישי, מוצאי ח"י אלול, התוועדות מרכזית עם הרב יחזקאל סופר בהשתתפות קהל איכותי מחוגים שונים בארגונו של הרב יהודה כהן מנהל המקום. מתחילת החודש מתקיימים שיעורים מידי יום בנשמתא דאורייתא ולהתוועדות הגיעו משתתפי  השיעורים ואורחים רבים נוספים. ההתוועדות המשיכה עד לפנות בוקר ותלמידי ישיבות רבים מהאזור כולו נכנסו במהלכה.

יותר מאלפיים תלמידים בישיבות תיכוניות השתתפו באירועים שארגנו ה'שלוחי תורה' הרב אייל לוגסי והרב מנחם איתן.

בפתח תקווה, קרית ארבע ואפרת התקיימו אירועים גדולים בהם השתתפו כלל תלמידי הישיבה בהתוועדות מיוחדת עם הרב יאיר כלב. לתלמידים היה זה מפגש ראשון עם דמותו היחודית של המשפיע הגיטריסט, בחלק מהמקומות הסתיימה ההתוועדות בריקוד חסידי.

בחולון וברעננה הקרינו השלוחים את החלק הראשון בסרט "תשרי עם הרבי" לתלמידי הישיבה. התוועדויות פעילות התקיימו בגבעת שמואל, כפר הרואה, נתניה, במספר ישיבות בירושלים, בגוש עציון ועוד.

גם בכמה אולפנות ברחבי הארץ התקיימו התוועדויות מיוחדות בריכוזן של הגב' פלדמן  וגב' קליינמן.

בתורת חב"ד לבני הישיבות הוחלט להשקיע בשנת הלימודים הנוכחית בפעילויות ואירועים מידי חודש, בנוסף לשיעורים השבועיים הקבועים. השיעורים משתכללים אף הם באמצעות דפי עבודה, מבצעי לימוד נושאי פרסים ועוד. גם עלון 'מעיינותיך לצעירים' מחולק בפריסה רחבה יותר ובצורה מקצועית.

בשבוע הבא ירצה הרב יחזקאל סופר בכמה ישיבות לקראת ראש השנה, בנוסף הסרט "תשרי עם הרבי" יוקרן לפני מאות רבות של תלמידים בישיבות שונות. שלוחי התורה של תורת חב"ד מוכרים בישיבות משנה שעברה ופעולותיהם מתקבלות בברכה על ידי הצוות החינוכי שרואה בהם שותפים לחינוך ולעשיה.  

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.