מערכת COL | יום י"ח אלול ה׳תשס״ח 18.09.2008

ידיד חב"ד רוצה לאחד את מודיעין עילית

עו"ד רוני פאלוך, ידיד חב"ד ושותף במשרד עו"ד עם שותפיו החב"דיים ר' יצחק-מאיר הגר, ור' יוסי אשכנזי, הודיע כי בכוונתו לרוץ לראשות העיר מודיעין עילית. הידיעה עוררה סערה לאחר שהיה מי שסבר כי ניתן להסכים על מועמד יחיד ולמנוע קיומם של בחירות ■ "אני אדם פרטי, ואין לי כל שאיפות וכוונות פוליטיות. בימים הקרובים אשאל בעצת גדולי ישראל ועל פי ברכתם והכוונתם אפעל", אמר פאלוך בשיחה עם COL, והוסיף כי בעיר מתגוררות כ-30 משפחות חב"דיות, וכן בית חב"ד פעיל בראשות השליח הרב מוטי קעניג  לסיפור המלא
ידיד חב
עו"ד רוני פאלוך על רקע הכניסה לעיר מודיעין עילית
עו"ד רוני פאלוך, ידיד חב"ד ושותף במשרד עו"ד עם שותפיו החב"דיים ר' יצחק-מאיר הגר, ור' יוסי אשכנזי, הודיע כי בכוונתו לרוץ לראשות העיר מודיעין עילית.

הידיעה עוררה סערה לאחר שבבחירות האחרונות, היה מועמד יחיד לראשות העיר, הרב יעקב גוטרמן, ובכך נמנעה מערכת בחירות. גם כעת היה מי שסבר כי ניתן להסכים על מועמד יחיד, אלא שבהודעתו אמש טרף פאלוך את הקלפים, ונראה כי לא יהיה מנוס מלערוך בחירות לראשות העיר.

"פנו אליו מספר גורמים רציניים, בעלי השפעה, הנמנים על חוגים שונים בעיר שאינם שבעי רצון מהמצב הנוכחי. אני אדם פרטי ונח לי כך, אין לי כל שאיפות וכוונות פוליטיות וב"ה הקמתי עם שותפי החב"דיים משרד משגשג, כך שאין לי עניין בכל הסיפור. למרות זאת, בימים הקרובים אשאל בעצת גדולי ישראל ועל פי ברכתם והכוונתם אפעל", אמר פאלוך בשיחה עם COL, והוסיף כי בעיר מתגוררות כ-30 משפחות חב"דיות, וכן בית חב"ד פעיל בראשות השליח הרב מוטי קעניג.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.