מערכת COL | יום י"ח אלול ה׳תשס״ח 18.09.2008

הוקמה ועדת שלוחים מיוחדת למבצע "הקהל"

במושב הקיץ של כינוס השלוחים באה"ק, שנערך לפני שבועיים ע"י צעירי אגודת חב"ד באה"ק, בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב, הוקדש מושב מיוחד לנושא "מבצע הקהל" עפ"י הוראותיו של הרבי בשנת 'הקהל' ■ בתחילת השבוע הוקמה וועדת שלוחים מיוחדת, המורכבת משלוחים צעירים וותיקים, ל"מבצע הקהל" ■ תפקיד הוועדה - לגבש רעיונות ודרכי פעולה כיצד להוריד לשטח את ההוראות של הרבי ל"מבצע הקהל" ■ בראש הוועדה עומד השליח הרב נחום גולדשמיד, והיא פועלת במסגרת 'מטה הקהל' הארצי שעל יד צעירי אגודת חב"ד לסיפור המלא
הוקמה ועדת שלוחים מיוחדת למבצע
משמאל: הרב נחום גולדשמיד (צילום: COL)

במושב הקיץ של כינוס השלוחים באה"ק, שנערך לפני שבועיים ע"י צעירי אגודת חב"ד באה"ק, בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב, הוקדש מושב מיוחד לנושא "מבצע הקהל" עפ"י הוראותיו של הרבי מליובאוויטש בשנת 'הקהל' - תשמ"ח.

בכינוס התברר כי במהלך שבע השנים שחלפו משנת 'הקהל' הקודמת (תשס"ב), הצטרפו הרבה שלוחים חדשים וצעירים שטרם התנסו במבצע זה, וגם הוותיקים לא ממש זכרו את כל הפרטים. המצגת שהוצגה בפני השלוחים, שפכה אור על המבצע, שהרבי טווה את כל פרטיו למארג שלם וברור.

בתחילת השבוע הוקמה וועדת שלוחים מיוחדת, המורכבת משלוחים צעירים וותיקים, ל"מבצע הקהל". תפקיד הוועדה - לגבש רעיונות ודרכי פעולה כיצד להוריד לשטח את ההוראות של הרבי ל"מבצע הקהל", להצליח בהקהלת הקהילות וכו'.

בראש הוועדה עומד השליח הרב נחום גולדשמיד, הנמנה על שלוחי הרבי בבית חב"ד בצפון נתניה שבראשות הרב צבי וילהלם. הוועדה פועלת במסגרת 'מטה הקהל' הארצי שעל יד צעירי אגודת חב"ד.

מהמטה הארצי נמסר כי בימים הקרובים תושלם בע"ה הדפסת עלוני 'הקהל', מודעות 'הקהל', 'כרטיסי הקהל', חוברת מיוחדת בשם "שנת הקהל – תוכנה והוראותיה לדורנו", המהווה לקט משיחות ומכתבי הרבי אודות "מבצע הקהל" שנאמרו ונכתבו על ידי הרבי בשנת 'הקהל' – תשמ"ח.

כמו-כן יוקם מדור מיוחד על 'הקהל' באתר האינטרנט של צעירי-חב"ד ואנשים יוכלו למלא בו 'כרטיס הקהל'. הנרשמים יקבלו במהלך שנת 'הקהל' מאגזין חודשי מיוחד בנושא זה. במטה הארצי מקווים להכין גם מערכי 'כינוס הקהל' כדי להקל על המארגנים את ההתמודדות בליקוט תכנים לכינוסים אלה.

בתחילת השבוע התכנסה 'ועדת השלוחים לענין הקהל' לישיבתה הראשונה, בהשתתפות שלוחים מכל רחבי הארץ. במהלך הישיבה התקבלו מספר הצעות מעשיות וביניהן: קריאה לשלוחים לעיון מעמיק ולימוד אישי של שיחות והוראות הרבי הנוגעות למבצע "הקהל"; אירגון תכנית עבודה שנתית, מתוכננת ומסודרת לפי לוח השנה; קיום מפגשים יזומים על ידי השלוחים עם רבני השכונות, הקהילות והערים, במטרה לעוררם ליטול חלק בפעילות 'שנת הקהל' בקהילותיהם; ניצול מבצע "יום הולדת" לטובת יצירת קשרים עם הציבור הרחב וצירופם לפעילות 'הקהל'; אירגון 'מפגש הקהל' של קבוצות מקורבי בתי חב"ד, בנסיעה מאורגנת לחצרות קדשנו ולאוהל הרבי, ועוד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.