מערכת COL | יום י"ז אלול ה׳תשס״ח 17.09.2008

מארבעה יוצא אחד ● פרויקט מיוחד

רגע לפני שהקלפיות נסגרות ויוכרז שמו של ראש-הממשלה הבא של ישראל, COL הולך 5 שנים אחורה ובאמצעות הארכיון הגדוש של האתר, בדקנו את הקשר החב"די של המועמדים, לטוב ולרע ■ מי התנגד לתקצב את פעילות השלוחים בעולם ומי בחר להצדיע להם ■ איזה שר קרא להעמיד לדין רב חב"די ואיזה שר ציטט את דברי הרבי ■  איזה חב"דניק נכלא בעקבות ביקור שר ומי ביטל ביקור בכפר-חב"ד בגלל תכנון של התושבים להפגין נגדו לפרויקט המיוחד
מארבעה יוצא אחד ● פרויקט מיוחד
מימין: ציפי לבני, מאיר שטרית, שאול מופז ואבי דיכטר ● צילומים: י. בלינקו, אלי קאהן וארכיון COL
מאת צוות כתבי COL

לחיצה על הכותרות - תביא אתכם אל הסיפור המלא

שאול מופז


תשרי תשס"ד
שר הביטחון בסוכת חב"ד בכפר-סבא
ארבע סוכות נבנו בחג-הסוכות בעיר כפר-סבא וזיכו בכך אלפי תושבים בברכה על ארבעת המינים. בין האורחים הרבים ב'סוכת האחווה' של חב"ד, היה שר הביטחון שאול מופז וסגן ראש העיר, עורך-הדין יעקב אוחיון.

תשרי תשס"ד
מסר לשר-הביטחון: הלולב מסמל ניצחון ישראל
פגישה מיוחדת עם שר הביטחון שאול מופז, בלשכתו בקריה בתל-אביב, ובה העניק לו הרב יוסף-יצחק אהרונוב, יו"ר צעירי-אגודת-חב"ד בישראל, סט של ארבעת המינים ובירכו אותו לקראת החג. שר הביטחון הורה לאנשי לשכתו להכין לו את ארבעת המינים כדי שיוכל לקחתם עמו לביתו. "בנינו סוכה ועכשיו נוכל לברך על הלולב והאתרוג", אמר. לאחר שהרב אהרונוב מסר לידי השר את ארבעת המינים, הסביר דובר חב"ד הרב מנחם ברוד, את משמעותם המיוחדת בקשר לניצחונו של עם-ישראל.

כסלו תשס"ד
מסיבת חנוכה בהשתתפות שר הביטחון
במעמד שר הביטחון מר שאול מופז, מפקד זרוע היבשה וקציני צה"ל בכירים נערכה מסיבת חנוכה לכ- 2000 חיילים באחד מבסיסי צה"ל בדרום הארץ, באירגונו של התמים מענדי אופן. במעמד, התכבד שר הביטחון להדליק את החנוכיה יחד עם קבוצת לוחמים מצטיינים. ואמר, בחרתי להדליק את הנר החמישי, דווקא כאן עם החיילים שעושים את מירב המאמצים לעצור את גל הטרור. בסיום. הודה השר לתנועת חב"ד על עזרתם באירגון הערב. הת' מענדי אופן העניק לשר הביטחון חנוכיה מכסף. בו במקום, בחר השר לתרום את החנוכיה, לגדוד שאיבד במהלך השבוע האחרון שניים מחילו.

טבת תשס"ד
שאול מופז מצדיע לשלוחי חב"ד
למעלה מאלפים איש השתתפו בערב הצדעה יוקרתי לשלוחי חב"ד בארץ הקודש שנערך במרכז הירידים בגני בהתערוכה בתל-אביב. את הערב כיבדו ראשי המדינה: שר האוצר מר בנימין נתניהו, שר הביטחון מר שאול מופז, שר התחבורה מר אביגדור ליברמן, שר התיירות מר בני אלון, הרב הראשי לצה"ל תא"ל הרב ישראל וייס, למעלה מחמישים ראשי ערים ומועצות איזוריות, רבנים, שלוחי הרבי מנהלי בתי חב"ד בישראל, בני משפחותיהם ותומכי בית חב"ד ואורחים רבים נוספים. ערב ההצדעה נעל את כינוס השלוחים בארגון צעירי-אגודת-חב"ד בראשות הרב יוסף-יצחק אהרונוב, שנערך בשלושה ימים האחרונים בקיבוץ ניר עציון שליד חיפה.

תמוז תשס"ד
מופז הזכיר את דברי הרב בקשר לשלימות הארץ
בכפר המכבייה התקיים ברמת-גן, ה'דינר' השנתי של מוסדות 'מגדל-אור' בנשיאות הרב יצחק-דוד גרוסמן, רב העיר מגדל העמק וחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל. בערב נטלו חלק מספר חסידי חב"ד, שרים ואישי ציבור. שר הביטחון שאול מופז הזכיר את דברי הרבי בקשר לשלימות ארץ ישראל, ואמר כי שום מצב בעולם לא יערער את זכותו הלגיטימית והבלעדית של עם ישראל, על כל שעל בארץ ישראל. הזמר דודו פישר הזכיר את דבריו של הרבי בהקשר המוזיקלי של קולומוס הנפש והיכל הנגינה. גם המארח, הרב גרוסמן הזכיר שבזמנו הרבי שלח שלוחים למגדל העמק, ויחדי הם הרימו את האמפיריה של המוסדות בעיר.

טבת תשס"ה
ספר התניא למופז
שר הביטחון שאול מופז ביקר בבורסת היהלומים הישראלית. נשיא בורסת היהלומים מר שמואל שניצר ביקש להעניק כתשורה את ספר התניא שהודפס בבורסת היהלומים באמצעות שליח הרבי מנהל בית חב"ד הרב חגי הלוי, שהסביר לכבוד השר את יחודו של הספר. "התניא הוא הפך שמן הרוחני שאיתו שואבים את הכח והעצה הנכונה לכל דבר ששיך לשלמות התורה, שלמות הארץ, ושלמות העם. ובאופן הזה התניא תשמור עליך", אמר הרב חגי הלוי לשאול מופז.

אדר תשס"ה
חבר המועצה החב"די נכלא בעת ביקור השר
חבר מועצת העיר קריית גת ר' חיים שלום לא האמין שזה קורה לו: ביום רביעי האחרן ביקר שר הביטחון שאול מופז בעיר. ביום הביקור נעצר חיים שלום על-ידי שוטרים שהכריזו בקשר: "החשוד בידינו, החשוד בידינו". "זו ההנחייה שקיבלנו מהיחידה לאבטחת אישים, תחכה חצי שעה ונשחרר אותך", מחאותיו לא הועילו, והוא נשאר מרותק בחדר הכניסה עד שהשר ופמלייתו עזבו את המקום.

סיוון תשס"ה
"חסידים תיכננו להפגין - ומופז ביטל ביקור בכפר חב"ד"
אתר האינטרנט ynet מפרסם כי "ביקורו של שר הביטחון, שאול מופז בכפר חב"ד הערב בוטל, ככל הנראה מטעמי ביטחון. ל-ynet נודע כי חלק מן החסידים בכפר חב"ד התכוונו להפגין נגד ההתנתקות ולשבש את התנועה במקום". דיווח זה אינו מדוייק. כזכור, היה אמור השר מופז להגיע לישיבת הבוכרים "אור שמחה" לטקס חנוכת אגף חדש במוסד לעולים חדשים שנתרם על-ידי ידיד נדבן של מופז, אולם ועד הכפר ביקש ממנהלי המוסד שלא להזמין אישים הקשורים במישרין לתכנית ה"התנתקות", ובשל כך בוטל ביקור השר.

אלול תשס"ה
דרישה ממופז: להתערב בנעשה בבית הקברות בחברון
ועד הישוב היהודי בחברון שיגר מכתב דחוף לשר הביטחון שאול מופז בדרישה להתערבות מהירה ותקיפה נוכח נסיונות מצד הרשות הפלסטינית להשתלט על אזור בית העלמין החב"די בחברון. "לתדהמתנו, צה"ל והמנהל האזרחי אינם פועלים לסיכול פעולות ומגמות אלה של הרש"פ. זאת למרות שהסכם חברון מחייב את הרש"פ "לתאם" עם ישראל בניה מסוג זה, ובעבר מקובל היה לנצל באופן מלא סעיף זה על מנת למנוע לחלוטין בניה המסכנת את התושבים היהודים".

אלול תשס"ו
ספר התניא הוענק לשר התחבורה שאול מופז
לפני מספר שבועות הודפס ספר התניא בהוצאת משרד התחבורה על-ידי הרב מנחם-מענדל וילהלם שחילק את התניא למאות עובדים. כמו-כן, נפגש עם בכירים במשרד התחבורה ובניהם: שר התחבורה שאול מופז, מנכ"ל המשרד גדעון סיטרמן והדובר אבנר עובדיה  לתמונות נוספות

תשרי תשס"ז
ארבעת המינים לשר התחבורה
בימים אלו נבנים כ-40 סוכות ציבוריות בבתי אגד ברחבי הארץ באירגונו של הרב מנחם מענדל וילהלם מנהל בית חב"ד אגד. בית חב"ד חילק חומר הסברה לכבוד החגים, וקיים מכירת ארבעת המינים לעובדי אגד במחירים מסובסדים. הרב וילהלם ביקר בתחנות המרכזיות והקניונים וחילק ארבעת המינים למנהלים התחנות. במהלך השבוע, ביקר הרב וילהלם במשרדי התחבורה וחילק מאות סטים של ארבעת המינים וכן נפגש עם בכירי המשרד. 

ניסן תשס"ז
מופז נערך לפסח
בית חב"ד אגד בהנהלת הרב מנחם מענדל וילהלם ערך פעילות עניפה בכל רחבי הארץ לרגל חג הפסח ובמהלכו. הרב וילהלם העניק מצה שמורה לראשי משרד התחבורה, ושרי ממשלה. לפני חג הפסח סייע הרב וילהלם במכירת חמץ לעובדי אגד, והעברת שיעורים בהלכות החג ומצוותיו לסיפור המלא

תשרי תשס"ח
מופז מקבל אתרוג מיו"ר אגו"ח
רוצים את ירושלים שלמה: שר התחבורה, שאול מופז, תקף את ההצעה של שר בכיר ב'קדימה' שכוללת גם תוכנית לחלוקת הבירה - ואמר: "ירושלים היא לא עסקת נדל"ן ואין סמכות לאף אחד לחלק אותה כל יום מחדש". כשסיים את דבריו זכה מופז למחיאות כפיים סוערות מהקהל. יצויין, כי שעות לפני הנאום ערך יו"ר אגו"ח וצאגו"ח הרב יוסף-יצחק אהרונוב ביקור בלשכת שר התחבורה בתל-אביב והעניק ד' מינים לשר התחבורה  לתמונות נוספות  

תמוז תשס"ח
השר מופז קרא פרקי תהילים בחדרו של הרבי
השר שאול מופז הגיע לביקור ב-770 בכפר-חב"ד לרגל יום ההילולא ג' תמוז. את השר ליוו יו"ר ועד כפר-חב"ד ר' בנימין ליפשיץ, ויו"ר המועצה האיזורית מר מנשה משה. השר קיבל סקירה קצרה על חדרו של הרבי ועל ספרי השלוחים שמונחים על השולחן. לאחר מכן ביקש לקרוא את מזמור התהילים של הרבי ושלו עצמו. לסיום, הדליק נר נשמה ונפרד בלחיצות ידיים חמות, את הביקור בבית חיינו אירח מנהל בית אגו"ח הרב מנחם מענדל לאטר שיחי' לצפייה בוידאו וגלריית תמונות

ציפי לבני


לבני בחנוכת מרכז חסד "אור מנחם מענדל"
במרכזה של העיר ירושלים, על רחוב יפו מול שוק מחנה יהודה, חנך מרכז החסד 'כולל חב"ד' מבנה הדור ומרשים בשם "אור מנחם מענדל", באמצעותו עתידה פעילות הסיוע לצבור תנופה ועצמה חדשה. המרכז שיכלול בית-מדרש, אולם הרצאות, משרד לקבלת קהל ומשרדי ניהול - יארח בשלב ראשון את הפרוייקטים המגוונים שהארגון מנהל כבר קרוב לשלושה עשורים בקרב עולי ברית-המועצות לשעבר.

אייר תשס"ה
איזה צד של לבני צודק…
לפני ימים מספר, פורסמה בעיתון "ידיעות", (מצו"ב) על הנחיה חדשה המבוססת על חו"ד של היועץ המשפטי לממשלה מר מני מזוז, לפיה תקבל שרת המשפטים מרת ציפי לבני, סמכות להעמיד לדין את הרבנים שמתבטאים נגד ה"התנתקות" וכן לנקוט נגדם אמצעים משמעתיים כולל "התנתקות" ממשכורתם, בכך שהמדינה תפסיק לשלם משכורת לרבנים אלו. מעניין, האם קיים פסיכולוג שיש ביכולתו לנתח את העובר בראשה של השרה לבני, אשר רק לפני כמה שנים נלחמה בעוז נגד הסכמי אוסלו ותוך שנים מספר הפכה להיות קיצונית בדעותיה יותר מהד"ר יוסי ביילין, עד כדי רצון להעמיד לדין רבנים, והפסקת משכורתם עקב התבטאותיהם נגד מהלכי הממשלה. מי יכול להכריע איזה צד של לבני צודק?!

סיוון תשס"ו
טורקיה: שליח חב"ד נפגש עם שרת החוץ
שרת החוץ, ציפי לבני, נפגשה היום (ראשון) עם שליח חב"ד באיסטנבול, הרב מנחם-מענדל חיטריק ועם מספר מראשי-הקהילה היהודית בטורקיה. "במהלך הפגישה", מספר הרב חיטריק ל-COL, "סיפרה השרה כי היא הגיעה במיוחד לאיסטנבול, בכדי לפגוש בקהילה היהודית. לאחר-מכן אמרה שהממשלה בישראל עשתה ותעשה את הכל להילחם באנטישמיות". קודם לכן הגיעה לבני לביהכנ"ס "שערי שלום" באיסטנבול, מקום בו היה הפיגוע לפני כשלוש שנים. במקום התקיים כנס מרגש, במהלכו פתח הרב הראשי של טורקיה את ארון-הקודש ונשא תפילה לשלום היהודים.

כסלו תשס"ז
ליצמן ביקש משרת החוץ לסייע לבתי-חב"ד בעולם
חבר-הכנסת הרב יעקב ליצמן ('יהדות התורה'), ביקש משרת החוץ, ציפי לבני, לתקצב פעילות בתי-חב"ד במקומות נידחים בעולם, כדוגמת סין, תיאלנד, סינגפור והודו, כדי לפתור מצוקת הקמת בתי-כנסת ומקוואות וכן לטפל בישראלים. "התפעלנו מאד מהפעילות היהודית הענפה של בית חב"ד בשנחאי ובבייגי'ן. גם השגרירים משבחים פעילות זו. היחסים בין השגרירות לבתי חב"ד בסין מצויינים". לכן, ביקש משרת החוץ לחפש דרך שבה ניתן לסייע לבתי חב"ד אלה. שרת החוץ השיבה: "השירות הרוחני של בתי חב"ד הוא חשוב וחיוני, אך אין לנו תקציב למטרות כאלה". 

טבת תשס"ז
"הצופה": משרד החוץ אינו יכול לסייע לבתי-חב"ד בעולם
עיתון "הצופה" מדווח כי במשרד החוץ מודעים לכוחם ויכולתם הבלתי נגרמת של שלוחי חב"ד, אבל לפי שעה, אין כוונה לסייע להם מבחינה תקציבית ■ "השירות הרוחני של בתי חב"ד הוא אכן חשוב וחיוני, אך אין לנו תקציב למטרות כאלה"... אמרה שרת החוץ ציפי לבני ■ באותה ישיבה הודתה שרת החוץ כי 3 אחוז בלבד מתקציב משרד החוץ מיועדים לפעילות הסברה ■ מזל שיש את שלוחי חב"ד בעולם ש"מסבירים" ו"מפרסמים" את היהדות וישראל, יום יום ושעה שעה, חינם אין כסף... נכתב ב"הצופה"  לסיפור המלא

סיוון תשס"ז
לבני: "תמונת אנשי חב"ד נתפשה כסוג של מלחמת דת"
עדותה של שרת החוץ ציפי לבני בפני ועדת וינוגרד שחקרה את השתלשלות מלחמת לבנון התפרסמה היום בתקשורת בישראל. שרת החוץ הבהירה כי קראה לפתרון מדיני כבר בשלבי המלחמה הראשונים, סיפרה על המתח בינה לבין רה"מ אהוד אולמרט, ותיארה את קשיי ההסברה. בין שלל הציטוטים מצאנו שניים הקשורים לחב"ד. באשר לקשיים ההסברתיים שבהם נתקלה, סיפרה לבני כי "תמונה שנתפסת אצלנו בבית פנימה כדבר נורא נחמד, של אנשי חב"ד שהגיעו לאחד המקומות. אך בחו"ל התמונה הזו היתה תמונה של סוג של מלחמת דת". וציטוט נוסף: "אנחנו חיים בעולם שבו מה שהתפרסם היום בשבועון כפר חב"ד, יכול להיות כותרת ראשית מחר בניו יורק. אז זאת הנחת עבודה ראשונה".

תשרי תשס"ח
שרת החוץ הישראלית הביעה תמיכה בבית-חב"ד שהותקף
פחות משבוע לאחר שקירות בית-חב"ד בשכונת ברוקלין-הייטס בניו-יורק רוססו בכתובות נאצה, התקיימה מסיבת עיתונאים גדולה בחזית בית-חב"ד בהשתתפות מפקד משטרת ניו-יורק מר ריי קלי, קונסול ישראל בניו-יורק ושרת החוץ הישראלית ציפי לבני ■ מפקד המשטרה הכריז על פרס כספי של 10,000$ למי שיוביל לתפיסת החשודים ■ שרת החוץ הביעה תמיכה בקהילה היהודית ובבית-חב"ד ■ והשליח הרב ארי רסקין שעמד עם ארבעת-המינים לאורך כל מסיבת העיתונאים, ניצל את המעמד בין-היתר בכדי להסביר על ארבעת-המינים לסיפור המלא

תשרי תשס"ח
על מה שוחחו מזכ"ל האו"ם ושרת החוץ ציפי לבני?
שרת החוץ הישראלית, ציפי לבני, השוהה בימים אלה בניו-יורק אירחה דיפלומטים ומנהיגים רמי-דרג ב"סוכת השלום" שהוקמה במוזיאון למורשת יהודית בניו-יורק ■ באירוע אף נכח מזכ"ל האו"ם, באן קי-מון, שהתרשם מאוד מהחג היהודי ■ השרה לבני ומזכ"ל האו"ם שוחחו דקות ארוכות שבמהלכן, סיפרה לבני על ביקורה בבית-חב"ד בוושינגטון-הייטס ■ כתב COL היה שם  לסיפור המלא

שבט תשס"ח
האם שרת החוץ תגיש תביעת דיבה נגד עו"ד ציבין?
בעת ביקורה השבוע ברוסיה של שרת החוץ, ציפי לבני, היא תעלה את עניינו של האזרח הישראלי הכלוא, יאיר קליין, ותבקש מישראל לשחררו על בסיס הומניטרי, כך הבטיחה השרה בפגישה עם ילדיו של קליין ■ לבני ניצלה את המפגש, וביקשה מהעו"ד של המשפחה, מרדכי ציבין, להפסיק להשמיץ את אנשי משרד החוץ, כאילו הם לא עושים דבר למענו. "אני לא מוכנה לקבל התבטאויות כאלה. אין פה שום דבר אישי, ואף אחד לא נגדו ■ ציבין בתגובה: "שרת החוץ מוזמנת להגיש נגדי תביעת דיבה"  לסיפור המלא


אבי דיכטר
ב

אדר תשס"ה
שליח חב"ד הציע לראש השב"כ להניח תפילין
בעוד אנשי הימין בחרו לקבל בחברון את ראש השב"כ היוצא, אבי דיכטר, וראש השב"כ הנכנס, יובל דיסקין - בקבלת פנים צוננת תוך הטחת טענות וגידופים, בחר שליח חב"ד בקבלת פנים שונה וחיובית: הרב דני כהן, מנהל בית חב"ד בחברון, עקף את מעגלי האבטחה הכבדים סביבם, ניגש אל אבי דיכטר, וסיפר לו על תפקידו כשליח חב"ד בעיר. הרב דני כהן הציע לו להניח תפילין. ראש השב"כ היוצא חייך ואמר: "תודה. כבר הנחתי תפילין היום".

טבת תשס"ח
"היהלום שבכתר" הוענק לשר לביטחון פנים
השר לביטחון פנים אבי דיכטר ביקר בבורסת היהלומים הישראלית. במהלך הביקור שהוגדר כפורה וחשוב ביותר, נידונו סוגיות בוערות הנוגעות לביטחון במרכז היהלומים הישראלי, כפי שהוצגו ע"י נשיא הבורסה מר אבי פז, ומנכ"ל הבורסה מר יאיר כהן. הרב חגי הלוי, מנהל בית חב"ד בבורסה וחבר הנשיאות, הציג בפני השר את אולמות המסחר עליהם הוא ממונה שהם השטח הסטרילי מבחינה ביטחונית, ואופן הפעילות העסקית של היהלומנים. בדברי הסיכום הודה השר דיכטר על האירוח ואמר: "היום הבנתי מה משמעות המושג היהלום שבכתר". בתום הביקור העניק הרב חגי הלוי לשר את היהלום שבכתר ספר התניא שהודפס במתחם בורסת היהלומים בשנת תשנ"ב, וציין בפני השר, כי מספר התניא יהודי יונק את הביטחון פנים והאמונה האמיתית.

ניסן תשס"ח
השר אבי דיכטר ביקר מפעלי החסד יד-ביד בלוד
בשעות הבוקר הגיע למחסני הענק של מפעלי החסד יד-ביד בלוד בראשות הרב יעקב גלויברמן, השר לביטחון הפנים מר אבי דיכטר שבא לראות מקרוב את חלוקת 12.000 חבילות המזון שעמותת יד ביד מחלקת לנזקקים בכל רחבי הארץ. כמו-כן הגיעו שחקני הבימה.

תמוז תשס"ח
דיכטר מבקר בשדרות
המועמד לנשיאות ארה"ב הסנטור ברק אובמה, ערך ביקור הזדהות בעיר שדרות. אל הסנטור נלווה ראש עיריית שדרות מר אלי מויאל, שר הביטחון אהוד ברק, השר לביטחון פנים אבי דיכטר, ושרת החוץ ציפי לבני. בין מקבלי הפנים של ברק אובמה בשדרות היה גם הרב משה זאב פיזם מנהל בית חב"ד שדרות. הרב פיזם הוצג בפני הסנטור אובמה כ"נציג חב"ד בעיר", והאורח הביע התעניינות בפעילות בית חב"ד בעיר, העומד לימין התושבים בעזרה ובסיוע גשמית ורוחנית. הסנטור אובמה אמר כי הוא מכיר את חב"ד בארה"ב.

מאיר שיטרית


תשרי תשס"ה
השליח העניק ארבעת המינים לשר התחבורה
בית חב"ד אגד בהנהלת השליח הרב מנחם-מענדל וילהלם בונה בימים אלו כ-25 סוכות ציבוריות בתחנות המרכזיות של אגד ברחבי הארץ וכן ברכבת ישראל. במקביל, חילק הרב וילהלם לחברי הנהלת אגד, ולהנהלת החברות הציבורית, ארבעת מינים, וחומר הסברה על סוכות. הרב וילהלם נפגש עם שר התחבורה מר מאיר שיטרית, יו"ר רכבת ישראל, המנכ"ל וסגן יו"ר מר יצחק סיר, יו"ר חברת 'סופרבוס' מר אלי אלילוס, יו"ר חברת 'מרטופלין' מר יעקב כבמסקי, וכן עם יו"ר לחברת 'דן' מר יצחק אהרונוביץ', והעניק להם ארבעת המינים.

חשוון תשס"ה
השר שיטרית: "דברי הרב וולפא - טירוף הדעת"
לפני שעה קלה רואיין הרב שלום-בער וולפא ברשת ב' של 'קול-ישראל' על קריאתו ליועץ המשפטי לממשלה להעמיד את שרון ותומכיו לדין כמשתפי הפעולה עם הנאצים שבדורנו וזאת על פי החוק של "עשיית דין בנאצים ובעוזריהם". בהמשך הועלו לשידור שר המשפטים לשעבר מר מאיר שיטרית שאמר דברי הרב וולפא הם "טירוף הדעת, דבריו הזוהיים, ויש להעמידו לדין", והפרשן המשפטי של רשת ב' משה הנגבי.

טבת תשס"ה
חנוכה עם שטרית
במהלך חג החנוכה נפגש רב חברת אגד ומנהל בית חב"ד אגד הרב מנחם מענדל וילהלם עם בכירי התחבורה הציבורית בישראל, והעניק להם חנוכיות. הרב וילהלם נפגש בין השאר עם: שר התחבורה מר מאיר שטרית, שהודה לו בשם כל עובדי משרד התחבורה על פעילותו הברוכה המקיפה את כל התחבורה הציבורית בישראל

ניסן תשס"ה
מצות לשר התחבורה
בערב חג הפסח נפגש מנהל בית חב"ד אגד הרב מנחם-מענדל וילהלם עם ראשי משרד התחבורה, ובראשם השר מאיר שיטרית והעניק להם מצה שמורה ליל הסדר. הרב וילהלם סקר בפניהם את פעילות בית חב"ד אגד והזמין אותם להשתתף בפעילות בית חב"ד.

שבט תשס"ו
דובר חב"ד בפנייה לשטרית
כדאי שמישהו יספר לשר החינוך שמאות-אלפי תלמידים מתחנכים על ההכרה, שהתורה היא מערכת הערכים העליונה ביותר, וכי שום חוק אינו למעלה ממנה  * מאמרו השבועי של הרב מנחם ברוד המתפרסם ב'שיחת השבוע' בהוצאת צעירי-חב"ד. למאמר
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.