מערכת COL | יום ט"ז אלול ה׳תשס״ח 16.09.2008

נשי ובנות חב"ד פותחות את שנת 'הקהל'

בימים אלו מסיימים בארגון נשי ובנות חב"ד את התכנון השנתי של שנת הפעילות הבאה, שנה של פעילות מתוגברת אי"ה, כראוי לשנת 'הקהל'. לוח האירועים שנבנה, מופץ בין הנציגות וחברות מועדון 'נשי' ■ בימים אלו נבנית ביחד עם משרד פרסום מקצועי, תוכנית אסטרטגית להגעה אל שכבות ציבור חדשות. במסגרת התוכנית יופקו מחדש חומרי תעמולה בנושאי שבת, כשרות וטהרת המשפחה, בהתאמה לרוח הדור ובפורמטים משוכללים וחדשניים  לסיפור המלא
נשי ובנות חב
האירוע הראשון, שיפתח את אירועי שנת 'הקהל', הנו כבכל שנה, העצרת החגיגית לכבודה של הרבנית הצדקנית מרת חנה שניאורסון נ"ע, אם הרבי.

כזכור ביקש הרבי בו' בתשרי תשמ"ה, עם מלאת 20 שנה לפטירת אימו, להקים קרנות על שמה, שיעסקו בתעמולה למען קיום מצוות חנ"ה. נשי ובנות חב"ד היו החלוצות, ובתוך פחות משנה הוקמה 'קרן חנ"ה' המממנת עד היום את הפעילות הרבה מטעם ארגון נשי ובנות חב"ד, להוספה בקיום מצוות אלו.

השנה, שנת 'הקהל', נערכים בארגון לעסוק בתוספת מרץ ואומץ בתעמולת מצוות אלו. בימים אלו נבנית ביחד עם משרד פרסום מקצועי, תוכנית אסטרטגית להגעה אל שכבות ציבור חדשות. במסגרת התוכנית יופקו מחדש חומרי תעמולה בנושאי שבת, כשרות וטהרת המשפחה, בהתאמה לרוח הדור ובפורמטים משוכללים וחדשניים. כל תרומה ל'קרן חנ"ה' היא השתתפות פעילה בעשייה חשובה זו, וקיום רצונו הקדוש של הרבי לחיזוק קרנות על שם אימו הרבנית.

כבכל שנה תיערך בעצרת מגבית והגרלות לטובת 'קרן חנ"ה'. דמי חברות ב'קרן חנ"ה' יהיו 395 ₪. תרומת חברות בקרן תזכה את התורמת בשובר הגרלה על יהלום ובדיסק ייחודי על הרבנית חנה. מכירה פומבית תתקיים על מטבע שניתנה מידו הק' של הרבי, מכשירי חשמל יקרי ערך, כלי כסף, ספרים, כלי בת ועוד.

העצרת תתקייים ביום ראשון, ו' בתשרי, 5 באוקטובר, באוהל האירועים בכפר חב"ד, החל מהשעה 19:30 ותלווה בתוכנית מיוחדת עם 'הרוח החיה'. עלות השתתפות בערב 75 ₪, ולחברות מועדון 'נשי' 65 ₪. שי אישי לכל משתתפת.
זכות גדולה לחלוק כבוד לאם הרבי בהשתתפות בעצרת זו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.