מערכת COL | יום ט"ז אלול ה׳תשס״ח 16.09.2008

שר האנרגיה מישראל האזין לתקיעת שופר עם חב"ד

שר האנרגיה והתשתיות מישראל מר בנימין (פואד) בן אליעזר השוהה בימים אלו בקזחסטאן, כאורח תערוכה בתחום המים, התארח במסעדה היהודית הכשרה באלמא-אטא ■ השר בן אליעזר התקבל על-ידי נציגי הקהילה היהודית ובראשם הרב אלחנן הכהן רבה הראשי של אלמא אטא, שבירך את השר בשם כל חברי הקהילה ■ השר התרגש מאוד לראות את הפעילות של חב"ד בקזחסטאן, והתפעל במיוחד מהרמה המקצועית של המסעדה הכשרה  לסיפור המלא
שר האנרגיה מישראל האזין לתקיעת שופר עם חב

שר האנרגיה והתשתיות מישראל מר בנימין (פואד) בן אליעזר השוהה בימים אלו בקזחסטאן, כאורח תערוכה בתחום המים, התארח במסעדה היהודית הכשרה באלמא-אטא.

השר בן אליעזר התקבל על-ידי נציגי הקהילה היהודית ובראשם הרב אלחנן הכהן רבה הראשי של אלמא אטא, שבירך את השר בשם כל חברי הקהילה, ומסר את ברכתו לשנה החדשה, שתהיה שנה טובה ומתוקה.

יו"ר הקהילה היהודית מר אלברט שמעוני הודה לשר על שפינה זמן בסדר יומו העמוס בכדי להיפגש עם נציגי הקהילה היהודית, וברך את השר על השיתוף פעולה שבין ישראל לקזחסטאן.

מר פיודר אסינין נציג הקונגרס היורו אסייתי בראשות של מר אלכסנדר משקביץ הצטרף אף לברכות. בהמשך, נשאו דברים גם יו"ר הקהילה היהודית באסטנה מר דוד בן נני, השליח הרב מענדי גרשוביץ, מר גינדי מזיבובסקי ומר יעקב איסקי מזקני יוצאי אירן.
 
השר התרגש מאוד לראות את הפעילות של חב"ד בקזחסטאן, והתפעל במיוחד מהרמה המקצועית של המסעדה הכשרה שעובדת באלמא אטא. השר ביקש מראשי הקהילה למסור את איחוליו לשנה החדשה בשם ממשלת ישראל ובשמו, שתהיה שנה טובה ומתוקה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.