מערכת COL | יום ט"ז אלול ה׳תשס״ח 16.09.2008

נפתח פרוייקט החונכות לילדי נפגעי הטרור

מידי שבוע זוכות עשרות משפחות נפגעות טרור לכמה שעות של פעילות עם הילדים בהדרכתם של מתנדבות מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור. המתנדבות שהגיעו מכל רחבי העולם לשנת לימודים בישראל, מקדישות מזמנם להתנדב בפרוייקט המיוחד ■ המשפחות מצדן מביעות תודה עמוקה על הסיוע שהן מקבלות באמצעות הפרוייקט. השנה הפעילות הורחבה והוכפלה מירושלים לאזור מרכז הארץ והשרון  לסיפור המלא
נפתח פרוייקט החונכות לילדי נפגעי הטרור
יתומה מאב ואם עם מתנדבת בגן חיות בירושלים

מידי שבוע זוכות עשרות משפחות מנפגעי הטרור לכמה שעות של פעילות עם הילדים בהדרכתם של מתנדבות מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור. המתנדבות שהגיעו מכל רחבי העולם לשנת לימודים בישראל, מקדישות מזמנם להתנדב בפרוייקט המיוחד.

המשפחות מצדן מביעות תודה עמוקה על הסיוע שהן מקבלות באמצעות הפרוייקט. השנה הפעילות הורחבה והוכפלה מירושלים לאזור מרכז הארץ והשרון.

אתי, אימא ל- 4 ילדים קטנים התאלמנה מבעלה בפיגוע הקשה שהיה באוטובוס בו נהג בעלה ברחבי תל אביב, באחת נותרה לבדה להתמודד עם קשיים רבים, ובעיקר בגידול הילדים הקטנים. אין לה רגע אחד של מנוחה, כל האחריות נופל על כתפיה בלבד. אך כעת המצב עומד להשתנות לטובה. מידי שבוע ביום חמישי אחר הצהריים מגיעות לביתה שתי מתנדבות של צעירי חב"ד לכמה שעות ומפעילות את הילדים בפעילות יצירה ומלאכות יד. כך שבזמן זה אתי יכולה לנוח מעט בעוד הילדים נמצאים במסגרת פרוייקט החונכות של צעירי חב"ד.

"השעות הנפלאות האלה הן ממש מתנה עבורי" אומרת אתי. "הילדים כל כך שמחים ומצפים לבואן של המתנדבות, הם נהנים להיות ביחד, ואני מקבלת כמה שעות של מנוחה".

הפרוייקט מופעל זו השנה השישית על ידי צעירי חב"ד בירושלים בשיתוף פעולה עם סמינר "שושנת ירושלים" בהנהלתה של גב' יונית גולדשמיד. גב' גולדשמיד אומרת כי הבנות מקבלות המון סיפוק בפעילות ומרגישות שהן תורמות מעצמן עבור המשפחות דבר שמעצב את חינוכם בדרך של אהבת ישראל ועשיית חסד.

השנה הורחבה הפעילות והוכפלה לעוד עשרות משפחות ממרכז הארץ ואזור השרון בזכות שיתוף פעולה עם סמינר "פנימיות" בהנהלתה של גב' אסתר פיקרסקי. גב' פיקרסקי אומרת שהמתנדבות חזרו השבוע מהביקור הראשון בבתי המשפחות בהרגשה טובה על פעילותן עם הילדים, וכי נוצר קשר חיובי בין המתנדבות למשפחות שיהווה בסיס טוב להמשך הפעילות באופן מוצלח לאורך כל השנה.

מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור העביר למתנדבות הדרכה לפעילות המיוחדת תוך שימת דגש על הרגישות הנדרשת. כמו כן, יתקיים במהלך השנה מסיבות חג וטיולים משותפים לכל הילדים יחד עם המתנדבות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.