מערכת COL | יום ט"ז אלול ה׳תשס״ח 16.09.2008

ynet: תרם את כספי בר המצווה לילד פגוע משדרות

יוחאי לוי משדרות, הסובל משיתוק מוחין ומפגיעת קסאם, קיבל עזרה מכיוון לא צפוי. הנער דיוויד ריידן בן 13 מסטאטן איילנד שבניו יורק, תרם לו 6,000 דולר לרכישת כיסא גלגלים מיוחד, כך מדווח האתר ynet ■ על סיפורו של יוחאי שמע דייוויד מיודי זלר, גייס תרומות אמריקאי לנפגעי טרור בישראל, שחזר באחרונה מסבב תרומות בקרב משפחות פגועי קסאמים שבשדרות, שאורגן על ידי צעירי אגודת חב"ד לסיפור המלא ידידים מארה"ב תרמו מליון דולר לנפגעי טרור ● וידאו  
ynet: תרם את כספי בר המצווה לילד פגוע משדרות
יודי זלר וזליג ברגמן בביקורם האחרון בישראל שהביא לתרומת כסא הגלגלים (ארכיון)

שמוליק חדד, ynet

מחווה נדירה של נער מארצות הברית תעשה הרבה שמחה בלב לילד אחד משדרות. הנער תרם 6,000 דולר מכספי בר המצווה שלו לילד פגוע משדרות. 

יוחאי לוי (בן 12) משדרות, הסובל משיתוק מוחין ומפגיעת קסאם שנפל בסמוך לביתו, קיבל סיוע מכיוון בלתי צפוי. דיוויד ריידן, נער בן 13 מסטאטן איילנד שבניו יורק, החליט לתרום את כל הכסף שקיבל במתנה לבר המצווה שלו לצורך רכישת ציוד מיוחד לנכים עבור יוחאי.

על סיפורו של יוחאי שמע דייוויד מיודי זלר, גייס תרומות אמריקאי לנפגעי טרור בישראל, שחזר באחרונה מסבב תרומות בקרב משפחות פגועי קסאמים שבשדרות, שאורגן על ידי צעירי אגודת חב"ד שבראשות הרב יוסף-יצחק אהרונוב, ונתקל באירית ויוסי – הוריו של יוחאי.

יוחאי לוי נולד עם בעיה מוחית והוא מרותק לכיסא גלגלים. הסיוע הממשלתי איננו מספיק, ולדברי ההורים הם נאלצים להתמודד עם עלויות כבדות של רכישת ציוד מיוחד עבור יוחאי, ובין היתר עליהם לרכוש כיסא גלגלים מיוחד. זלר ונציג צעירי חב"ד מסרו למשפחה את התרומה, אך הבטיחו לגייס במהרה סכום כלשהו לרכישת כיסא הגלגלים. 

לזלר לקח ימים בודדים עד שהוריו של דייוויד, מארק וקארין, יצרו עמו קשר ובישרו לו כי בנם החליט לשאת בנטל התרומה ולשלם למשפחה מכספי בר המצווה. "זה מאוד מרגש, אין לנו מילים להודות לדייויד על התרומה שמסייעת מאוד ליוחאי", אמרו הוריו הנרגשים.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.